poniedziałek, 4 lutego 2019

G. Braun | " Kandydatura Dulkiewicz nielegalna"

7 komentarzy:

  1. Jak tam dzidziu?
    Przygotowana na jutrzejsze grillowanie?
    Będzie piekło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież ja jestem niewinna to czego mam się bać? 🙄

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą, która by wymigać się od odpowiedzialności za kradzież zmanipulowała materiał dowodowy. Teraz wystarczy podważyć ich fałszerstwa. To trochę zajmie czasu, ale da się.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak? Wygrałaś?
    Wzięłaś Kozłowską w krzyżowy ogień pytań?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fałszerstwa podważone? Winna czy nie winna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak poszła rozprawa? Sprawa rozwiązana? Odczepią się od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież sama nie wie czy zapadł wyrok w tr zaocznym. Czeka az ktoś coś napisze :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!