piątek, 8 lutego 2019

Aromatyczny brąz ogrodowy

Najcenniejszy nawóz pod warzywa, to obornik moich pięknych siedmiu koni ♥️
Najładniejsze i najzdrowsze warzywa rosną na naturalnym nawozie, a obornik koński jest najwartościowszym nawozem, idealnym pod warzywa.



"Indianko ja mam pytanie, bo ostatnio nad tym myslałam. Czytam cie od zawsze, twojego bloga znalazłam w 2013 roku, także prawie jak bliscy hahaha 😊 do rzeczy. Słusznie oburzasz się, kiedy na twój teren wpada cudzy pies i zabije twój dobytek, zrozumiałe, zwłaszcza ze masz za dobre serce żeby takiego azora odstrzelic. Mnie zastanawia natomiast jak bys się zachowała, gdyby twoja sunia (sterylizowana? Bylabym chętna na taką kulkę!) pogryzla cudze zwierzęta i ten ktoś przyszedłby do ciebie z awantura? Mam nadzieje ze nie uznasz tego za co a nie miłego, ale bardzo jestem ciekawa odpowiedzi! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego dla Ciebie i tych pięknych mustangów z dzikiej doliny... Z Rancho! Ps. Jak można wysłać ci pieniazki i jakies przekąski? Gdzie zgłosić ci chęć nadania takiej paczuszki?"

Adres: 
Izabella Redlarska
Rancho de Rebelle
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Woj. Warmińsko-Mazurskie
Tel.511945226


Moja suka nie lata po wsi, tylko siedzi w domu lub biega po podwórku i siedlisku oraz moim ogrodzonym gospodarstwie.
Nikogo nie zaatakowała, ani nie pogryzła.
Owszem, ujada na obcych i nikogo do domu nie wpuszcza, ale to jest jej zadanie, by gonić intruzów. Jak ktoś pcha mi się do domu przemocą to będzie pogryziony. 
Na podwórko jak ktoś wtargnie też może liczyć na atak psa. Po to psa trzymam, by tu się obcy nie szwendali.

Pies sąsiada zagryzł mi 6 owiec na podwórku rok temu, a łajdak nie zapłacił za stratę i jeszcze przeciwko mnie snuje oszczerstwa w sądzie, że rzekomo zwierzęta z głodu zdechły, kłamie, że siana nie miałam, mimo, że chuj ma na monitoringu 3 transporty paszy jadące do mnie w 2017 i 2018 oraz dodatkowe transporty paszy treściwej na tamtą zimę, plus ma na monitoringu transporty paszy na tę zimę zarówno siana jak i zboża.

Drugi chuj, którego pracownik szczuł jego psami moje owce i pies jego pogryzł moje zwierzęta, bawi się w sądzie w publiczność, bezczelna menda pierdolona. 😬

Zabił mi dwie kozy, skurwiel jebany. Jedną wepchnął traktorem w siatkę, a drugiej skręcił kark pod moją nieobecność, gdy łaził po moim siedlisku i stajni.

Jego parobki organizowali polowania na moje owce i kozy. Łapali i zabijali na mięso, a koza była ukradziona na mleko. 

8 komentarzy:

  1. No nareszcie sie dowiedziałam po co trzymasz konie! Bo do niczego innego raczej nie służą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No w tym roku zostaną wdrożone do pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno. Jak tylko ci je odbiora to ich nowy właściciel porządnie żadna o ich edukacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak odbiór. Kradzież mojego inwentarza to jest zawsze kradzież i nic tego nie usprawiedliwia. Nic.

      Usuń
    2. Poza tym klika udowodniła, że kilkanaście osób zajęło się moimi zwierzętami fatalnie, doprowadzając je swoim brutalnym niedbalstwem i ruchami pozorowanymi oraz celowym truciem i głodzeniem czyli znęcaniem się ze szczególnym okrucieństwem do śmierci.

      Ja jedna wyhodowałam i utrzymałam w dobrym zdrowiu stado owiec i kóz, a oni wszystko zmarnowali w kilka miesięcy.

      To pokazuje jak chujowa jest ta ustawa, która robi zamach na rolnika i hodowcę oraz jego zwierzęta. Pojeby bez wyobraźni i pokory w stosunku do pracy hodowcy tę ustawę opracowały.

      Usuń
  4. Indianko ja mam pytanie, bo ostatnio nad tym myslałam. Czytam cie od zawsze, twojego bloga znalazłam w 2013 roku, także prawie jak bliscy hahaha 😊 do rzeczy. Słusznie oburzasz się, kiedy na twój teren wpada cudzy pies i zabije twój dobytek, zrozumiałe, zwłaszcza ze masz za dobre serce żeby takiego azora odstrzelic. Mnie zastanawia natomiast jak bys się zachowała, gdyby twoja sunia (sterylizowana? Bylabym chętna na taką kulkę!) pogryzla cudze zwierzęta i ten ktoś przyszedłby do ciebie z awantura?
    Mam nadzieje ze nie uznasz tego za co a nie miłego, ale bardzo jestem ciekawa odpowiedzi!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego dla Ciebie i tych pięknych mustangów z dzikiej doliny... Z Rancho!
    Ps. Jak można wysłać ci pieniazki i jakies przekąski? Gdzie zgłosić ci chęć nadania takiej paczuszki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej pieniążki i to przekazem pocztowym bo konta poblokowane. Już Indianka zadecyduje, czy wydać na remont stajni, pasze dla zwierząt, bakalie czy gustowną niebieską taczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Indianko, bardzo proszę o odpowiedz na moje pytanie :(

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!