niedziela, 18 lutego 2024

Trzeci dźwięk

Wróciłam na stancje. Wcześniej byłam w odwiedzinach u mamy i brata. Co prawda dzisiaj przyniosłam dwie kolejne stare lampy od ludzi, ale ten trzeci dźwięk który dał się słyszeć około godziny 22.00 utożsamiam z tymi wcześniejszymi lampami odebranymi z domu pogrzebowego. Gdy go usłyszałam od razu pomyślałam o tych starych lampach z domu pogrzebowego. Był tak wyrazisty, że aż się obejrzałam. Oczywiście w pokoju nikogo nie widzę i przyznam, że nie chcę tu widzieć żadnego ducha. Nie wiem, czemu ten duch tutaj siedzi tak długo. Pilnuje swojej lampy? Po co mu ona?

2 komentarze:

  1. Indianko a wierzysz w krasnoludki? Może w takiej lampie taki mały skrzacik się schował i to on lub jego dusza daje takie sygnały.. A po co ci tyle lamp?

    OdpowiedzUsuń
  2. Indianko jak masz stare lampy i jest duch. To dobrze. Może jest do duch Aladyna co spełnia marzenia. Zapytaj się go czy spełni twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!