niedziela, 9 lipca 2023

Porządki lipcowe

Przejrzałam i posegregowałam podręczniki i książki które będę jeszcze używać, a które nie.
Rośliny pokojowe podlane i wykąpane. Część przesadzę do większych doniczek.

Przerośnięte sadzonki kwiatów i warzyw są do pilnego posadzenia w moim nowym, miejskim ogrodzie, który właśnie zakładam dla przyjaciół. Od lipca mieszkam na nowej stancji u bardzo dobrych ludzi.

Z żalem musiałam opuścić moją poprzednią stancję gdzie miałam wielki balkon i mega słoneczny pokój oraz widok na ogród i jezioro.

Niestety, nie miałam kasy na czynsz na lipiec, a właściciele nieruchomości woleli zatrudnić w swoim barze dwudziestolatków i dać im zarobić na czynsz niż mnie, więc musiałam się ewakuować z tamtego miejsca. Szkoda, bo tam idealny teren do spacerów i czytania książek. Idealny do spędzenia wakacji i regeneracji sił.

Pomocne dłonie wyciągnęli do mnie moi nowi olsztyńscy przyjaciele. Zorganizowali mi miejsce u siebie i przeprowadzkę. Zadbali o wszystko. Czuję się na prawdę zaopiekowana. Jestem w dobrych rękach. ❤❤❤

Mieszkam teraz na czwartym piętrze bez windy co jest okropne dla moich stawów i nie mam żadnego balkonu oraz mam niezbyt słoneczne mieszkanko, ale za to mam własną kuchnię i łazienkę na moim piętrze, a nie piętro niżej i teren zielony do zagospodarowania na ogród kilkanaście razy większy niż na poprzedniej stancji. Ma ogromny potencjał co cieszy mnie. 😊

Mieszkanko jest maleńkie, ale tylko do mojej dyspozycji. Mam tu spokój i dobrych sąsiadów. Powoli się tutaj urządzam i aklimatyzuję.

Posadziłam w ogrodzie kwiaty. Dzisiaj chcę posadzić moje wymęczone przeprowadzką warzywa.

Dbałość o cały teren wokół budynku należy teraz do mnie, a jest tu co robić. Do tego jeszcze sprzątanie potężnej klatki, a właściwie kilku. Powoli sobie to ogarnę.

4 komentarze:

  1. Mam malutki pokoik. Komnaty mam na wsi. Tęsknię za moją farmą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szkoda że z komnat które masz w swojej willi i królestwie na wsi nagle przenieść się do małego ciasnego pokoika to musi być bardzo niekomfortowe. Musisz sprzątać klatki schodowe? Nie wiem czy to odpowiednią praca dka prawniczki. Nie przeszkadza Ci taka praca? Ludzie z wyższym wykształcenie często gardzą osobami które w ten sposób zarabiają. Bo Ty zarabiasz na te mieszkanie? Ale to dobrze ze dbasz o zieleń i warzywa. Po prostu jesteś gospodyni w wielkim mieście.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!