sobota, 29 lipca 2023

90-letnia Włoszka napisała maturę i wybiera się na studia. Pokazuje, że na spełnianie marzeń nigdy nie jest za późno!

90-letnia Imelda Starnini przystąpiła do matury

Wiek to tylko liczba. Udowadnia to 90-letnia Imelda Starnini, która w środę, 21 czerwca, napisała maturę z języka włoskiego. Włoszka mieszkająca w Citta di Castello w prowincji Perugia wybrała temat związany z zamknięciem szkół w kraju w trakcie pandemii COVID-19. Przedstawiał on list z 2021 roku podpisany przez kilku intelektualistów skierowany do byłego ministra edukacji Patrizio Bianchiego. Tematem listu była krytyka dwukrotnej rezygnacji z pisemnych matur ze względu na pandemię. 90-letnia maturzystka nie pokłoniła się nad najczęściej wybieranym tematem, w którym należało skomentować tekst Marco Belpolitiego „Pochwała czekania w czasach WhatsAppa". Jak wyjaśnia w rozmowie z dziennikiem „La Stampa", powodem było to, że nie odnajduje się w świecie mediów społecznościowych, a telefonu używa jedynie do dzwonienia.

Starnini tłumaczy, że postanowiła wrócić do nauki, by spełnić swoje marzenie. Włoszka przez całe życie pragnęła zostać nauczycielką.

„Pracowałam jako krawcowa, byłam nauczycielką kroju, ale zawsze marzyłam, żeby zostać nauczycielką w szkole. Zbliżyłam się do tego, gdy w ostatnich latach byłam szkolną woźną. Zawsze chciałam zrobić maturę, więc najpierw skończyłam indywidualnie ósmą klasę, a potem liceum" – mówi.

https://zycie.hellozdrowie.pl/90-letnia-wloszka-napisala-mature-i-wybiera-sie-na-studia-pokazuje-ze-na-spelnianie-marzen-nigdy-nie-jest-za-pozno/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!