niedziela, 19 marca 2023

Wreszcie kąpiel

Na nowej stancji wreszcie się porządnie umyłam. Kabina prysznicowa jest duża i nowoczesna, ładna. Przeszklona. Większa niż ta ciasna dziupla na Dajtkach. Łazienka jest słoneczna z dużym oknem, jasna w kolorystyce, przyjemna.

Od tygodnia nie mogę się umyć na Dajtkach, a tu na nowej stancji gdzie jestem teraz - nie miałam okazji, bo tylko zwoziłam swoje rzeczy i uciekałam po następne.

Dopiero dziś wzięłam gorący prysznic w pięknej łazience.

Wczoraj też poznałam troje starszych lokatorów. Są otwarci. Brzmią naturalnie i sympatycznie. Jeden z lokatorów pomógł mi wnieść moje rzeczy. ❤

Nie mogę się doczekać kiedy bezpowrotnie przetnę pępowinę z Dajtkami. Jeszcze tam muszę wrócić po resztkę moich rzeczy, a nie chce mi się. Wczoraj się strasznie zmęczyłam wynoszeniem mojego dobytku ze starej stancji i potem wnoszeniem do nowej. Byłam skonana i bym chciała odpocząć od tej przeprowadzki.

Bolą mnie stawy. Wczoraj było gorzej. Dziś po przespanej nocy i gorącej kąpieli czuję się lepiej. Nie chce mi się na Dajtki jechać. Jest niedziela. Chciałabym odpocząć, zrelaksować się. Porozmawiać z normalnymi ludźmi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!