niedziela, 26 marca 2023

Moszczenie gniazdka 馃檪

Wczoraj skoczy艂am na miasto zrobi膰 zaopatrzenie do lodówki, a dzisiaj rozpakowa艂am kolejn膮 parti臋 moich rzeczy i pouk艂ada艂am je na pó艂kach. Ustawi艂am sobie te偶 stolik 艣niadaniowy w pokoju, bo mam daleko do kuchni i po schodach (boli chodzenie po schodach) w zwi膮zku z czym postanowi艂am je艣膰 艣niadania i kolacje w pokoju, tylko musz臋 sobie przywie藕膰 czajnik elektryczny do pokoju, abym mog艂a sobie robi膰 herbat臋 na miejscu bez m臋czenia si臋 po schodach.
 
Dzisiaj te偶 zjad艂am obiad w pokoju, bo w kuchni nie ma sto艂u i jest jaka艣 taka niewygodna i nieprzyjemna, s艂abo o艣wietlona i zagracona. Jest mega niewygodnie chodzi膰 z garnkiem po schodach, ale mam nadziej臋, 偶e to chwilowe, gdy偶 w艂a艣ciciel zapowiedzia艂 wstawienie sto艂u do kuchni w przysz艂ym tygodniu.
 
Dobrze, 偶e przynajmniej 艂azienk臋 mam tu偶 obok pokoju. 
 
艁ó偶ko w pokoju mam bardzo du偶e i wygodne. Idealne do spania i czytania. Pokój bardzo jasny - idealny do czytania i do uprawy moich ro艣lin. Mam wi臋ksze okno ni偶 na starej stancji i d艂ugi parapet. 馃檪
 
Mój pokoik jest 艣wie偶o odnowiony i wyposa偶ony w nowoczesne meble. Tylko biurko jest troch臋 porysowane. Niektóre panele te偶 maj膮 rysy. Nie jest to widoczne. Ogólnie pokój sprawia schludne i estetyczne wra偶enie. 
 
Moje przybory kuchenne i talerze oraz ksi膮偶ki i ro艣liny dodatkowo wype艂niaj膮 i zdobi膮 pokój.
 
Wymo艣ci艂am sobie tutaj przyjemne gniazdko. 馃檪
Jeszcze mi zosta艂o troch臋 rzeczy do wypakowania i zb臋dne kartony do wyrzucenia, ale to ju偶 w przysz艂ym tygodniu doko艅cz臋. Na nowej stancji ju偶 si臋 z grubsza zadomowi艂am. Od jutra trzeba si臋 wzi膮膰 za nauk臋 i inne zaleg艂e sprawy. 馃槆

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!