niedziela, 19 marca 2023

Gospodarna niedziela

Rano wykąpałam się na nowej stancji.
Rozpakowałam część mojego dobytku. Zjadłam śniadanie na świeżym powietrzu wygrzewając się w Słońcu, poustawiałam książki na regale, kwiaty na słonecznym parapecie.

Zaniosłam artykuły spożywcze do lodówki.
Wniosłam moje deski z których będę robić coś ładnego i pożytecznego (półkę, wieszak)  oraz mój nowiutki szpadel do prac ogrodowych (mam plan by gdzieś żyzną ziemię wykopać dla moich sadzonek).

Potem opadłam z sił i położyłam się.

Następnie wyruszyłam na Dajtki spakować resztę rzeczy. O zgrozo, jak się okazało po przybyciu na miejsce - zostawiłam tam moje artykuły spożywcze typu mąka, miód, makaron. To wszystko trzeba zabrać na nową stancję! Oraz oczywiście słoiki, butelki, kartony.

Zanim wyszłam z budynku nowej stancji, nowo poznany lokator coś jakby oświadczył mi się 😃 Trochę spanikowałam, bo lubię i przywykłam być wolna, ale postanowiłam błyskawicznie przeanalizować sprawę pod kątem astrologicznym. Ku mojemu zdziwieniu człowiek okazał się astrologicznie idealnie pasujący do mnie. 😊 Co za traf! Jest szansa na udany związek 😊 Ale co nagle to po diable. Ledwo co się poznaliśmy. Pana trzeba poznać lepiej.
Zobaczymy co będzie dalej 😃
Nowa stancja zapowiada się ciekawie 😊
Ptaki śpiewają. Słonko świeci. Pan jakby oświadczył mi się na schodach 😃
Idzie wiosna! 😊 Będzie fajnie 😊

Tymczasem złowroga sekta na Dajtkach egoistycznie pierze swoje ciuchy całą dobę, a mnie do łazienki nie wpuszcza. 😒
Nie mogę na te mordy bezczelne patrzeć. Mam nadzieję, że do jutra uporam się z tym opróżnianiem i porządkowaniem pokoju i już nie będę musiała tu przyjeżdżać.

4 komentarze:

  1. Nie, nie, nie zgadzam się Indianko na Twój związek z sąsiadem, przecież on ma żonę, kochankę, dzieci i nie płacone alimenty, nie mówiąc już o kryminalnej jego przeszłości 🤦‍♂️ Przyjadę i wybiję Ci z głowy nowe romanse, bój się boga Ty naiwne dziecko 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju! Ależ poniosła cię chora wyobraźnia! Najwyraźniej zazdrosny jesteś!

      Usuń
  2. To tylko się cieszyć, ze zaczyna się dobrze układać. A z panem można się zaprzyjażnić, dobrego nigdy nie jest za dużo. Niech Ci się darzy i układa jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Livio 🙂 Nowe miejsce emituje pozytywność. To się czuje w powietrzu 🙂

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!