poniedziałek, 18 października 2021

Olbrzymy

16 komentarzy:

  1. No bo jestem bardzo zajęta od rana do wieczora i nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej prosiłam o informację, jeśli coś wiesz, na temat stanu zdrowia sąsiadki, która przed tygodniem miała straszny wypadek. Może Niemka coś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba ta osoba, co mnie wcześniej hejtowała na internecie i nie współczuła mi, gdy zostałam skrzywdzona i okradziona z moich ukochanych zwierząt.

      Usuń
    2. Chcesz powiedzieć że osoba która cię hejtowała miała wypadek i popierasz takie coś? Myślę że jest wiele hejterów i nie powiedziane że będzie miała wypadki podobne do tej osoby .

      Usuń
    3. Nie jest żal ci tej osoby z tego wypadku ?

      Usuń
    4. Osobę, która mnie hejtowała dopadła karma. Emitowała w moim kierunku zło i to zło do niej wróciło ze zdwojoną mocą. Sama sobie winna.

      Usuń
    5. Szczerze czy mi żal hejtera który mi złorzeczył i bruździł we wsi?

      Nie. Nie jest mi żal. Nic mnie nie obchodzi ta osoba.

      Usuń
    6. Może teraz ta osoba zrozumie jak była paskudna i się zmieni.

      Usuń
  3. A to piszesz jakieś odwołania i pisma procesowe czy też masz jakieś problemy z Niemką?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest no gdzie ? Indianka co mazurskim skarbem zowie się?

    OdpowiedzUsuń
  5. To już nie masz żadnych spraw sądowych? Jaki jest wynik twoich batalii z tymi sądami ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!