poniedziałek, 4 października 2021

II Kz169/21 Wniosek o niezasądzaniu kosztów sporządzenia kasacji z uwagi na brak wykonania kasacji

II Kz 169/21 Sąd Okręgowy w Suwałkach
II K 79/21 Sąd Rejonowy w Olecku
sprawa: obrazy socjalnych z GOPS Kowale Oleckie, które doprowadziły do ruiny mojego gospodarstwa

Przewodniczący II Wydziału Karnego
Sędzia Sądu Okręgowego Ryszard Filipow
Sąd Okręgowy w Suwałkach

II Kz 169/21 Wniosek o niezasądzaniu kosztów sporządzenia kasacji z uwagi na brak wykonania kasacji

Pan adwokat Jacek Makarewicz nie wykonał zleconej roboty w związku z czym nic mu się nie należy. Pokpił sprawę.
 
W dodatku ten pan nawet nie skontaktował się ze mną w niniejszej sprawie, nawet jednego słowa nie zamienił, odmówił napisania kasacji bez konsultacji ze mną i nawet nie przekazał mi swojej opinii w niniejszej sprawie, ani żadnych informacji. 
 
Wnoszę o wyznaczenie takiego adwokata, który weźmie się do roboty i napisze porządną kasację, bo ewidentnie złamano moje prawa człowieka i obywatela w tej sprawie.
 
Zostałam napadnięta przez socjalne na moim gospodarstwie w roku 2017 i jestem przez nie od tamtego czasu uporczywie nękana złośliwie mi zakładanymi sprawami oraz ich podstępnymi i wyrachowanymi działaniami, którymi doprowadziły do zniszczenia moich wieloletnich hodowli owiec, kóz i koni.
 
Te kobiety zaburzają spokój i mir mojego gospodarstwa, wyprowadzają mnie z równowagi i doprowadziły do holocaustu moich zwierząt swoimi obrzydliwymi donosami i intrygami, a mnie doprowadziły do rozstroju zdrowia psychicznego i fizycznego.
 
Wnoszę o umorzenie tej sprawy bez wyznaczania mi idiotycznych terapii. Wystarczy mnie nie nękać i nie prowokować, a nie będę nikogo wyzywać. Gdy mam do czynienia z osobami na poziomie, życzliwymi, kulturalnymi i nie ryjącymi złośliwie pode mną - moje kontakty są z takimi osobami wzorowe.
 
Socjalne z GOPS Kowale Oleckie reprezentują dno moralne i etyczne, zerową etykę zawodową. To wstyd, że tak zepsute babsztyle mają władzę, by zatruwać życie i szkodzić bezbronnej kobiecie, ciężko pracującej rolniczce.
 
Wnoszę o odstąpienie od narzucania mi terapii, która jest zbędna, a która stanowi głęboką ingerencję w moje osobiste dobra jakim jest moje zdrowie psychiczne i fizyczne. Wystarczy, że klika z którą współpracują socjalne okradła moje gospodarstwo i wymordowała moje zwierzęta. Dość tej przemocy i bestialstwa wobec mnie i moich zwierząt!!!

Izabella Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!