niedziela, 17 października 2021

14 października 2021 była sprawa o konie

14 października 2021 była sprawa o konie.
Przyszedł asesor prokuratora Paweł Truchan i się pieklił, że składamy coraz lepsze dowody niewinności. Pieklił się na mnie, na mojego mecenasa i na biegłego sądowego. Wszystko mu nie pasowało i składał głupie wnioski.
Ze skóry wyłaził, aby sędzia nie brał naszych dowodów niewinności pod uwagę.

Mecenas Kozłowskiej też się uaktywnił.
Obaj co chwilę przerywali nam. Poczuli, że mogą przegrać sprawę o konie i zrobili się nerwowi.

Złożyliśmy dowód w postaci pendrive'a z filmami z obu grabieży plus dodatkowe filmy z okresu objętego zarzutem. Na wszystkich tych filmach konie wyglądają dobrze i zdrowo.

Zeznawał też weterynarz z Ełku i z jego zeznań suma summarum wynikało, że wszystko było okay z końmi, gdy je szczepił i odrobaczał w 2018 roku. Jednocześnie potwierdził też, że szczepił konie i odrobaczał na wizycie domowej na moim Rancho w 2018 roku.

No i znalazłam dowody wzywania tego weterynarza do koni w marcu 2019 roku. Odmówił mi wtedy przyjazdu. Rozmawialiśmy i smsowaliśmy. Prosiłam go wielokrotnie by przyjechał. W sumie przez 3 dni. Niestety, nie chciał pomóc moim koniom. Sądzę, że to przez tę nagonkę na mnie na Facebooku i Polsacie.

Dowody wzywania do koni tego weterynarza już poszły do sądu.

Izabella INDIANKA Redlarska

2 komentarze:

  1. To była sprawa z Kozłowską o konie? To co tam robił prokurator?

    OdpowiedzUsuń
  2. Asesor prokuratora, pan Paweł Truchan reprezentował interes prawny Urzędu Gminy Kowale Oleckie, w tym rodziny Truchanów związanych z tym urzędem gminy. Bardzo był przeciwny przedstawianiu dowodów świadczących na moją korzyść i potwierdzających moją prawdomówność w sprawie o owce, kozy i konie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!