poniedziałek, 13 września 2021

Strasznie zmęczona

Strasznie zmęczona jestem.
Nogi mi puchną. Zmęczenie i osłabienie utrudnia mi działania, spowalnia, opóźnia.

Mimo to w ciągu ostatniego tygodnia ogarnęłam mnóstwo spraw. Sukcesywnie, jedną po drugiej.

Notes i terminarz muszę sobie sprawić, bo się gubię w natłoku działań. Tyle różnych rzeczy mam na głowie do pamiętania!

Zapisywanie ich na luźnych kartkach nie pomaga, bo się gubią te kartki. Zawieruszają.

Generalnie jestem zadowolona z owoców moich zabiegów. Mimo, że ciut opóźnione, to jednak załatwione. Rezultat finalny może być imponujący. 😎

INDIANKA

3 komentarze:

  1. Kładź te kartki w 1 miejsce wtedy nie będą się gubić. Masz jakąś skrzynkę ? Możesz kartki w tym kłaść. A to że jesteś zmęczona to normalne- powoli zbliża się jesień . Wynik twoich prac będzie imponujący- bardzo fajnie to brzmi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie to zabiegi poczynilas Izabelko oprocz ogolenia sie? Jakies maseczki ? Co Cie tak zmeczylo? Wiesz zamiast golenia, polecam plastry z woskiem , szybciej i na dluzej . Troche boli ale idzie wytrzymac.Gdzies mi mignal Twoj adres, jak tylko go znajde zaraz wysle kilka na probe. Pozdrawiam i trzymaj sie cieplo. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. "Generalnie jestem zadowolona z owoców moich zabiegów. Mimo, że ciut opóźnione, to jednak załatwione. Rezultat finalny może być imponujący."
    Tajemnicza jesteś. Kiedy dowiemy się coś więcej?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!