niedziela, 19 września 2021

Pozostał rozwój osobisty

W momencie uchwalenia zdradzieckiej, grabieżczej ustawy numer 1449 Polska faktycznie przestanie należeć do narodu polskiego i przejdzie całkowicie w cudze ręce i pod cudze rządy.

Nasze zasoby będą masowo grabione przez obcych. Nasze kopaliny i lasy.

Nasza tysiącletnia kultura polska i wielotysiącletnia cywilizacja słowiańska ulegnie zagładzie. Stracimy tożsamość polską i słowiańską. Czeka nas kolejny rozbiór. Ostateczna zagłada.

Nie jestem w stanie uratować sama mojego narodu i kraju, skoro naród śpi i nie chce być ratowany i woli oddać się pod niewolę zaborcy niemieckiego.

Trudno, próbowałam ratować. Zrobiłam co mogłam. Pisałam, uświadamiałam. Szokowałam i otwierałam nieświadomym oczy.

Pora zadbać o siebie, o swój rozwój osobisty. Wszystkie moje siły i zaangażowanie od teraz włożę w mój rozwój osobisty.

Poczekam, aż naród się obudzi po fakcie. Ignorancja i brak instynktu samozachowawczego będzie Polaków drogo kosztować.

Rozdziobią nas wrony i kruki. Nic z narodu polskiego nie zostanie. To koniec polskiego narodu. Koniec. 😢

Naprawdę współczuję wam waszej bezmyślności i braku instynktu samozachowawczego.

Trzy zabory i dwie okupacje niczego was nie nauczyły? 😳

Wiem, że kwiat Inteligencji Polskiej został wymordowany i to nie wasza wina, że jesteście nieświadomi manipulacji i gier zakulisowych obcych mocarstw. Nie rozumiecie, co się wokół was dzieje.

Wasz rząd nie jest wasz. Jest narzędziem obcych wpływów. Robi dobrze obcym mocarstwom i ich interesom - waszym kosztem.

Musicie poczuć głód i ból, doświadczyć przedwczesną śmierć bliskich, aby się ocknąć z letargu. One nadejdą niebawem. Niestety. 😕

Izabella INDIANKA Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!