wtorek, 2 lutego 2021

Wniosek o ukaranie Elżbiety Kozłowskiej z fundacji Molosy Adopcje


II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek

Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
karny@olecko.sr.gov.pl


Wniosek o ukaranie Elżbiety Kozłowskiej z fundacji Molosy Adopcje


Od 3 lat Fundacja Molosy Adopcje, a de facto Elżbieta Kozłowska bierze udział w intensywnym zaszczuwaniu mnie i w szkalowaniu mnie na internecie oraz poprzez telewizję Polsat.

Kozłowska wywiera naciski na świadków, którzy zeznają w moich sprawach poprzez wielki hejt medialny, a także poprzez osobiste kontakty z nimi, gdzie do nich wydzwania lub pisze i wpływa na ich zeznania.

Elżbieta Kozłowska na internecie publikuje dokumenty związane z moim gospodarstwem bez mojej zgody, gdzie prezentuje wycinki decyzji administracyjnych wójta, które on wydał na podstawie jej oszczerstw, oraz gdzie on opisuje nieprawdziwe sytuacje i fałszywą interpretację stanu moich zwierząt oraz mojego gospodarstwa.

Publikowanie takich dokumentów nie tylko łamie prawo w przedmiocie RODO, ale znacząco wpływa na postrzeganie mojej farmy przez świadków i sprawia, że świadkowie zaczynają odpływać od rzeczywistości w swoich zeznaniach.

Doszło do tego, że świadkowie, którzy widzieli na własne oczy moje zwierzęta zaczynają zeznawać nieprawdę podyktowaną przez internet, przez zmanipulowane materiały i dokumenty.

Zeznawaniu nieprawdy sprzyja też długi okres czasu, który upłynął od zdarzeń. Wielu świadków celowo nie było przesłuchiwanych 3 lata temu zaraz po zdarzeniach przez wójta, który od samego początku kradzieży moich zwierząt mataczy w sprawach moich zwierząt.

Wójt przez 3 lata nie przesłuchał ani jednego świadka przeze mnie zawnioskowanego i wydał swoje opinie w oparciu o zeznania osób podstawionych, które sprowadził do mnie na moje gospodarstwo w dniu rabunku moich zwierząt.

Tak zwana dokumentacja w postaci decyzji administracyjnych wójta jest publikowana przez fundację Molosy Adopcje na internecie i rozsyłana po wszystkich grupach facebookowych w których jestem zapisana, także w grupach oleckich, gdzie zapisani są i z których korzystają świadkowie zeznający w moich sprawach. Świadkowie czytając wielokrotnie powtarzane kłamstwa na mój temat zaczynają w sądzie opowiadać brednie.

Wójt i fundacja oraz PIW Olecko uniemożliwili mi obecność podczas oględzin i obdukcji zwierząt wywiezionych z mojej farmy.

Dokumentacja wyprodukowana przez fundację i wójta Kowal Oleckich jest fałszywa, oparta na fałszywych zeznaniach fundacji oraz na fałszywych interpretacjach fundacji.

Sprawa psychiatryczna założona mi przez podwładne wójta Locmana miała na celu zdyskredytowanie mnie i podważenia mojej wiarygodności jako świadka w sprawach o moje zwierzęta.

Wielu świadków będąc pod wpływem niewiarygodnego hejtu rozpętanego przeciwko mnie przez fundację Molosy Adopcje po prostu w sądzie kłamie, lub tendencyjnie interpretuje fakty.

Domagam się ukarania Elżbiety Kozłowskiej za wpływanie na zeznania świadków i biegłych w toczących się sprawach.

Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48798383388
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber

PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

--
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48798383388
https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!