poniedziałek, 1 lutego 2021

Wniosek o dołączenie akt prokuratorskich PR 1Ds. 824.2018 znęcanie wójta nad zwierzętami

II Wydział Karny

ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
 
Wniosek o dołączenie akt prokuratorskich 
PR 1Ds. 824.2018 znęcanie wójta nad zwierzętami
 
Wnoszę o dołączenie akt sprawy prokuratorskiej o sygnaturze PR 1Ds. 824.2018
do akt sprawy o znęcanie się nad owcami i kozami o sygnaturze II K 624/18
 

Sprawę o sygnaturze:
PR 1Ds. 824.2018 znęcanie nad zwierzętami przez wójta Kowale Oleckich
prowadziła prokurator Monika Bogusz z Rejonowej Prokuratury w Olecku
Wnoszę o przesłuchanie tej pani prokurator.
Zawiadomienie w powyższej sprawie złożył inspektor Dariusz Salamon z:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

ul. Leśna 40

19-400 Olecko

tel.  87 520 21 48

fax  87 520 22 30

email: olecko.piw@wetgiw.gov.pl

Wnoszę o przesłuchanie inspektora Dariusza Salamona w sprawie znęcania się nad moimi owcami  przez wójta Krzysztofa Locmana.
 
Wnoszę o przesłuchanie wójta Kowal Oleckich Krzysztofa Locmana z Urzędu Gminy Kowale Oleckie.
 
Za gehennę i śmierć moich owiec odpowiada wójt Krzysztof Locman, gdyż wbrew mojej woli wywiózł wraz z fundacją Molosy Adopcje moje zwierzęta i umieścił je w obcych farmach bez mojej zgody i wiedzy, oraz dopuścił, by tam się nad moimi zwierzętami tak parszywie znęcano, że aż 20 dorosłych owiec i kóz padło, a także by zagłodzono na śmierć niepoliczone, nierejestrowane noworodki, które się tam jeszcze urodziły.
 
Zwierzęta z mojej farmy były wywiezione w idealnej kondycji, a następnie w wyniku trucia i głodzenia oraz pastwienia się nad moimi zwierzętami na wrogich im farmach, ogromna ich ilość padła.
 
Mimo masowych padnięć i dyspozycji inspektora Salamona zalecającego zwrot zwierząt na moją farmę, wójt nadal kisił moje zwierzęta u obcych i pozwalał na ich dalsze długotrwałe cierpienia i kolejne zgony. To sadysta odpowiedzialny za cierpienie i śmierć moich zwierząt. Wójt powinien być sądzony i siedzieć za gehennę moich zwierząt.
 
Nie wyrażam zgody, by taki człowiek przetrzymywał moje owce i kozy 3 lata i miał możliwość manipulacji materiałem dowodowym i mataczenia w sprawie moich zwierząt.
 
Wójt obecnie więzi moją śliczną suczkę Amarii w schronisku w Bystrym oraz niedobitki owiec i kóz, które przeżyły jego pseudo opiekę, a w rzeczy samej Auschwitz.
 
Do wiadomości:
II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek
 
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle,
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, +48798383388
 
PODPISANE ELEKTRONICZNIE i WYSŁANE przez ePUAP

8 komentarzy:

  1. I nie pisałaś o tym w 2018 i 2019 roku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam.
      Pamiętam, że pisałam o zagłodzonych owcach i kozach u wójta, ale nikogo to nie obchodziło.

      Usuń
  2. " dyspozycji inspektora Salamona zalecającego zwrot zwierząt na moją farmę,"
    W jaki sposób Salamon wydał tę dyspozycję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalecił Locmanowi zwrócić, a Locman nie zwrócił tylko wywiózł stado na inną farmę, gdzie były kolejne padnięcia.
    Żongluje moimi zwierzętami jak przedmiotami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale chodziło mi bardziej o sposób- ustnie mu kazał, na piśmie?

      Usuń
  4. I co z tym wyjazdem na badania do Olsztyna ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Indianko daj znać, że wszystko w porządku. Byłaś na tych badaniach ? jak wrócilaś ? Martwię się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jakim etapie jest postępowanie PR 1Ds 824.2018, bo już sporo czasu minęło i powinno zostać zakończone.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!