poniedziałek, 1 lutego 2021

Wniosek dowodowy dot. kondycji i dobrostanu zwierząt na mojej farmie

II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski


Wniosek dowodowy dot. kondycji i dobrostanu zwierząt na mojej farmie w dniu 2 maja 2018 roku

Poniżej pod podanym linkiem znajdują się informacje oraz filmy obrazujące stan faktyczny na mojej farmie w dniu 2 maja 2018 roku kiedy miało najście fundacji Molosy Adopcje i PIW Olecko.

Zamieszczone pod niżej podanym linkiem filmy obrazują doskonałą kondycję moich zwierząt i warunki bytowania moich zwierząt na mojej farmie.

W dniu 2 maja 2018 roku nie działo się na mojej farmie nic, co by uzasadniało wywiezienie zwierząt.

W dniu 2 maja 2018 roku wszystkie moje zwierzęta były znakomicie zadbane, zdrowe i szczęśliwe.

Gehenna zaczęła się w nocy z 2 na 3 maja 2018 roku, kiedy fundacja oraz ludzie wójta postanowili zszabrować moje mienie.

Na skutek przestępczych działań fundacji Molosy Adopcje oraz wójta Kowal Oleckich w wyniku ich celowego trucia i głodzenia moich zwierząt przez wójta i jego ludzi śmierć poniosło 20 dorosłych owiec i kóz, które padły na farmie wójta po ich wywiezieniu z mojej farmy. Wójt znęcał się nad moimi zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem czym doprowadził je do śmierci czyli złamał przepisy ustawy o ochronie zwierząt.

Wnoszę o przesłuchanie na tę okoliczność wójta Krzysztofa Locmana.
To ten człowiek jest winny śmierci moich zwierząt, a nie ja. 😡

https://zwierzetaindianki.blogspot.com/2020/08/napad-rabunkowy-w-dniu-2-i-3-maja-2018.html

Izabella INDIANKA Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!