niedziela, 11 października 2020

Mafia źle wytypowała target

Mafia, która wytypowała mnie jako swój target do ataku i kradzieży majątku, popełniła błąd, bo trafiła na osobę bardzo inteligentną, w dodatku medialną, która potrafi się jakoś bronić.

Nie wiem, czy się wybronię, bo nawała jest wielka - w każdym bądź razie próbuję. Wychodzi na to, że dość skutecznie się bronię, skoro sędziowie postanowili skierować mnie na badania psychiatryczne by przerwać procesy.

To, że jestem w takiej sytuacji postawiona jest to współodpowiedzialność polityków, którzy dopuścili do uchwalenia ustaw, które umożliwiają takie sytuacje.

Zanim zostałam zaatakowana przez zorganizowaną grupę przestępczą w skład której wchodzi fundacja Molosy Adopcje, nie wiedziałam w jaki sposób osobę niewinną się wrabia.

Miałam pewne podejrzenia, ponieważ widziałam co się dzieje na internecie, jaka nagonka jest rozpętana przeciwko mnie, a prokuratura Olecko odmawiała ukarania tych osób.

Widziałam wcześniej na internecie mnóstwo oszczerstw i pomówień na mój temat, ale sądziłam, że się z łatwością wybronię, że wystarczy pokazać zwierzęta i gospodarstwo, powiedzieć prawdę i pokazać zdjęcia.

Nie przewidziałam, że zostaną wywiezione moje zwierzęta po to, żeby je wyniszczyć i sfałszować dokumentację weterynaryjną.

Nie sądziłam, że coś takiego jest możliwe - po prostu o tym nie wiedziałam. Wcześniej po prostu nie wiedziałam jak działają fundacje prozwierzęce.

Zorientowałam się, co się święci w momencie, kiedy zostałam zaatakowana i kiedy zakłamana suka chodziła po moim gospodarstwie i pierdoliła głupoty na temat mnie i mojego gospodarstwa, a towarzyszący jej skorumpowany inspektor weterynarii jej przytakiwał.

Będąc świadkiem krętactwa i mataczenia fundacji i inspektora, zadzwoniłam po adwokatów, których znałam wcześniej ze spraw sądowych, które prowadzili w moim imieniu jako pełnomocnicy z urzędu i prosiłam ich obu, aby przyjechali na moje gospodarstwo, żeby byli przy mnie, gdy to się dzieje - niestety żaden z nich nie przyjechał.

Jeden się wykręcił tym, że jest daleko, rzekomo w Gdańsku, a drugi, że mu się klacz źrebi i nie przyjedzie, bo klacz ma ciężki poród. Mógł wezwać do klaczy weterynarza i przyjechać do mnie chociaż na godzinę.

Cały atak fundacji trwał wiele godzin, aż kilkanaście i mogli przez ten czas dojechać.

Byłoby mi się łatwiej wybronić, gdyby na miejscu kradzieży było więcej świadków obiektywnych.

Poza tym obecność adwokata uniemożliwiłaby kradzież i związane z tym mataczenie materiałem dowodowym, bo zwierzęta w dniu napadu były zdrowe, zadbane i nie było żadnych podstaw, żeby je wywozić i to było oczywiste.

W napadzie na moje gospodarstwo i kradzież moich zwierząt brały udział osoby podstawione i nastawione, odpowiednio urobione pomówieniami, a także mające powód, żeby mi szkodzić.

Napad urządzono w momencie, kiedy były święta i kiedy było właśnie ryzyko, że weterynarze i prawnicy są na wyjeździe, na urlopach.

Proces jest oparty na sfałszowanych dowodach uzyskanych po wywiezieniu zwierząt i mataczeniu w sprawie. Proces jest oparty na manipulowaniu wywiezionym materiałem dowodowym.

Do tej pory zostały przesłuchane prawie wyłącznie osoby podstawione, które brały udział w kradzieży moich zwierząt, oraz w ich zamęczaniu na śmierć po wywiezieniu.

Wójt, policja i prokuratura nie przesłuchały ani jednego świadka przeze mnie wnioskowanego.

Wójt, policja i prokuratura są to naczynia połączone, ze sobą współpracujące i nawzajem się wspierające przeciwko jednostce.

Sądzę, że również sąd olecki należy do tego składu. O tym świadczy wysyłanie mnie na badania psychiatryczne w momencie, kiedy zgłosiłam do przesłuchania świadków obrony oraz dostarczyłam dowody fałszywych ruchów prokuratury oraz pracownic socjalnych podległych wójtów, który zagłodził moje owce i kozy.

Prokurator Truchan przyszedł na posiedzenie sądu w sprawie socjalnej i złożył wniosek o umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym.

Jednocześnie ten sam prokurator występuje przeciwko mnie w sprawach karnych.

Wynika z tego, że Truchan popełnił przestęostwo, ponieważ wiedząc o tym, że jestem psychicznie chora, dopuścił do postępowania przeciwko mnie w trzech sprawach karnych.

Oczywiście, ja nie jestem psychicznie chora, ale Truchan tak kłamliwie twierdzi, że jestem, jednocześnie proceduje przeciwko mnie postępowania prokuratorskie, gdzie zajmuje mi hipotekę na około 150 000 zł.

Według prawa polskiego osoba psychicznie chora, nie może być skazana, nie może być sądzona w postępowaniu kryminalnym.

Tymczasem oni mnie sądzą i skazują, robią przepadek mienia, przepadek zwierząt i obciążają hipotekę na 150 000 zł oraz jednocześnie kierują do zakładu zamkniętego dla psychicznie chorych.

Wygląda na to, że zorganizowana grupa przestępcza zamotała się w swoich własnych krętactwach i mocno przegięła.

Ciekawe jak z tego będą próbowali wybrnąć i ile mnie to będzie kosztowało.

Sprawa kwalifikuje się do KRS-u - niech się nad nią pochyli szacowne grono i wytłumaczy lokalnym organom, jak powinny procedować tego typu sprawy.

Sądzę, że powinny też być nałożone kary dyscyplinarne na prokuratorów co najmniej, o ile nie, także na sędziów.

Moim zdaniem Ramotowski powinien mieć nałożoną karę dyscyplinarną za zdradę tajemnicy lekarskiej i adwokackiej oraz działanie na szkodę klientki.

Izabella INDIANKA Redlarska

16 komentarzy:

  1. Skoro prokurator założył wniosek o badanie to nie wiedział, że jesteś chora. No i twoi świadkowie czyli Brunhilda też powinna być zbadana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro prokurator nie wiedział, że jestem chora, to po co poszedł złożyć wniosek aby mnie zamknąć w psychiatryku? Czyli oznacza to, że prokurator mając wiedzę, że jestem normalna, poszedł złożyć wniosek aby mnie zamknąć w psychiatryku. Składanie wniosku o umieszczenie w psychiatryku osoby zdrowej to przestępstwo. Prokurator popełnił przestępstwo.

      Usuń
    2. Lol przecież skierowali Cię na badania a nie na zamknięcie. Się okaże czy jesteś zdrowa. Ostatnie opinie miałaś super od lekarzy, więc się nie martw. Zbadają i wypuszcza. Wystawia papier, że zdrowa. Po problemie. Czego się boisz?

      Usuń
  2. Brunhlda nie jest jedynym świadkiem.
    Ja mam tych świadków kilkunastu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam kilku do przesłuchania i wtedy, gdy sędziowie zobaczyli, że szwindel ze wrobieniem mnie w zaniedbanie zwierząt nie wyjdzie, skierowali mnie na badania, aby przerwać proces i nie dopuścić do przesłuchania świadków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli badanie wykaże, że jesteś psychicznie zdrowa to przesłuchaja twoich świadków.

      Usuń
  4. Znowu sami oszuści i klika. Ty to się masz. I jak jeden normalny człowiek wytrzymuje wśród głupców. A tak szczerze, to Niemka moim zdaniem też nie ma wszystkich w domu, nie uważasz? Dlaczego ona zeznała przeciwko Tobie, bo tego to już nijak nie potrafię zrozumieć. Od lat trzymasz i karmisz i to jest taka forma spłaty wdzięczności wobec Ciebie? Wywal w diabły taką "przyjaciółkę". Mam jedno prywatne pytanie, gdzie kupiłaś taką odjazdową kurtkę, w Olecku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemka nie zeznała przeciwko mnie, tylko w protokole brakuje pełnych jej zeznań. To, co istotne, nie zostało zaprotokołowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka czy raczej marynarka to jest.
    Kupiłam przez internet dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakim protokole? Z zeznań podczas śledztwa czy z rozprawy?

    OdpowiedzUsuń
  8. A ten ramotowski to kto Izunia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adwokat z urzędu. Już mnie nie reprezentuje, zwolniłam go ze wszystkich spraw, ale sędzia Borowski utrzymał go jako mojego pełnomocnika wbrew mojej woli i wbrew mojemu interesu prawnemu. Ten adwokat mi zaszkodził.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!