poniedziałek, 4 listopada 2019

Żydzi chcą polskiego majątku

3 komentarze:

  1. Dziwię się, że nie reagujesz na to, co oni piszą.
    Pzdr
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam czasu czytać co piszą kłamliwe, parszywe półgłówki. Mam ciekawsze zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą zauważyłam, że tylko tracę czas i energię czytając te debilne komentarze półgłówków i moralnych ameb. Ustawiczne użeranie się z debilami to rezygnacja z moich cennych pasji.
    Nie pozwolę tym larwom psuć mi nastroju i dnia oraz zaganiać mój drogocenny czas.
    Wolę mój czas, moją energię i uwagę poświęcić na moje pasje i konstruktywne działania. Właśnie angażuję się w coś frapującego i mam w dupie ten kociokwik na grupie 😁

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!