niedziela, 17 listopada 2019

Pogłębianie wiedzy naukowej

Moi mili, pragnę was poinformować, iż podjęłam decyzję o przekierowaniu mojego zainteresowania i energii na coś bardziej rozwojowego i pożytecznego niż użeranie się z lewactwem i pedałami oraz organizacjami terrorystycznymi udającymi organizacje prozwierzęce.

Ponadto, gdybym tyle czasu i energii poświęciła na studia naukowe zamiast na walkę z komuną współczesną to bym już była na etapie doktoratu, a może i Nobla.

Jako jednostka nie jestem w stanie pokonać zła kreowanego przez podłych ludzi w ramach tak zwanego New World Order.

Robiłam co mogłam, ale już nie mam siły.
Zrobiłam mentalny przegląd moich wysiłków i ich efektów i doszłam do wniosku, że ja jako jednostka jestem w stanie znacznie więcej osiągnąć w życiu oddając się badaniom naukowym niż walce z debilami.

W Polsce powstał wspaniały ruch pod tytułem Konfederacja, który zrzesza wielu wspaniałych Patriotów Polskich, którzy wiedzą jak trzeba naszą ojczyznę ratować i jak ją uzdrowić, także zostawiam nasz piękny kraj w dobrych rękach.

Wierzę, że będą wytrwali w swoich wysiłkach i dadzą radę przywrócić nam Polakom pełną wolność, niepodległość, suwerenność oraz dobrobyt, który się wszystkim Polakom należy jak woda rybie.

Z Bogiem,
Indianka

10 komentarzy:

  1. Moze Bosak tez powinien zapisac sie do jakiejs szkoly, razem byscie studiowali , taka piekna bylaby z was para

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysztof Bosak studiuje. Czyta mnóstwo mądrych książek i się rozwija non stop. To widać w jego wypowiedziach. Wie o czym mówi, ma bardzo bogate, wyszukane słownictwo i tworzy długie zdania podrzędnie złożone co świadczy o ogromnej, wrodzonej inteligencji. To człowiek wykształcony w sposób naturalny, a nie zmuszany seminariami do zakuwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalnie wykształcony człowiek. Nie kumam, wytłumacz. A co wiesz o seminariach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co zamierzasz studiować i gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co ty ostatnio przeczytałaś ? Pochwal się .

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, ja pierdolę XD czekamy na Twój lek na raka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lek na raka już jest dawno wynaleziony tylko problemem są korporacje farmaceutyczne które nie dopuszczają go do produkcji.

      Usuń
  7. Całe życie bardzo dużo czytam, a ostatnio przeważnie czytam to co wrzucam na mojego bloga.

    Jeszcze nie jestem zdecydowana co studiować i gdzie i czy w ogóle no to za drogo kosztuje, a mnie nie stać.

    W zasadzie to już studiuję coś ale nie w formie studiów regularnych tylko poszczególne zagadnienia z poziomu studiów wyższych - tematy takie jakie mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zainteresowałam się genetyką, a to jest tak ciężki temat, że szok. Nic nie rozumiem na razie. Przyswoiłam sobie tylko terminologię, ale w ogóle tego nie widzę jak to działa. Odczuwam brak ilustracji I wizualizacji budowy genów.

    OdpowiedzUsuń
  9. To wspaniale Indii! Lubie czytac Twojego bloga ale, wybacz, kiedy wypowiadasz sie w kwestiach ścisłych, np. nowotworow, chorób w ogóle, wifi, telefonów komorkowych, toksykologii, homoseksualizmu, szczepionek, glifosatu czesto piszesz wierutne bzdury, aż robi sie słabo. Rozwijaj sie, naucz sie podstaw biologii, chemii i fizyki a zdobedziesz krytyczne podejscie, z którym żadna fejkniusowa maszynka do robienia hajsu Cię wiecej nie omami. Do dzieła, powodzenia!!! 💪🏻

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!