sobota, 16 listopada 2019

„W całej Polsce alarm i stan gotowości! O co chodzi?”

https://youtu.be/EYPsfw728fI

Polacy są wrabiani w wojnę w interesie Izraela. 

Zastanawiam się czy moje zwierzęta wrócą do mnie przed wybuchem wojny i czy będę miała z czego żyć, bo jak na razie sytuacja jest taka, że zostałam okradziona totalnie i jestem bez środków do życia, a za chwilę wybuchnie wojna i ja nie będę miała koni do uprawy ziemi, ani owczej wełny, ani koziego mleka, ani nic. Cały czas nie mam odkąd zostałam okradziona.

Izabella INDIANKA Redlarska

1 komentarz:

  1. Pomyśl logicznie, wiek XXI i dzisiejsza wojna nie ma nic wspólnego z tymi z przeszłości. A Ty masz średniowieczne wyobrażenia, zaprząc konia i obrabiać pole. Nikt nie lata z karabinem i granatami. Jak pierdyknie, to poleci wieś cała wraz z przyległościami, a może to być atak biologiczny, gdzie nakryjesz się nogami razem z całym zwierzyńcem swoim czy sąsiedzkim. A to już bez znaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!