poniedziałek, 11 listopada 2019

Marsz Niepodległości 2019 - Obudźcie się Polacy

3 komentarze:

  1. Nazwa archiwum: Delegatura IPN-KŚZpNP w Bydgoszczy
    te materiały zaraz polecą do Bosaka, Brauna i innych

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech lecą. Po pierwsze to nie jest mój ojciec.

    Po drugie jeśli to mój wujek, to wątpię żeby to była prawda.

    Z tego na ile znałam wujka to to był bogobojny katolik, polski patriota, który nasłuchiwał zachód przez radiostację w tym słuchał Radia Wolna Europa i innych radiostacji wolnościowych - przynajmniej wolnościowych w czasach komunizmu.

    Na pewno był obserwowany przez ubecje tak jak mój dziadek na pewno był obserwowany przez ubecję i być może został przez nią zamordowany, bo jakoś mi trudno w to uwierzyć, że ta ciężarówka w niego wjechała tak sama z siebie. Mój dziadek Jan od strony ojca był wielkim patriotą polskim, który walczył zawzięcie z germanizacją Pomorza, gdzie wykładał na tajnych kompletach i absolutnie nie wierzę, żeby jakiekolwiek jego dziecko było jakimkolwiek konfidentem.

    Zaś bardzo możliwe, że cała rodzina była inwigilowana i obserwowana.

    Mój ojciec ma poglądy ściśle patriotyczne, narodowe, konserwatywne, prawicowe, a był najmłodszym dzieckiem dziadka Jana i wątpię, żeby jego najstarszy brat sprzeniewierzył się ideom patriotycznym dziadka.

    Możliwe też, że zwyczaj nasłuchiwania wolnościowych stacji na świecie za czasów komuny wziął się mojemu ojcu właśnie z powodu pasji Stanisława.
    Zapytam ojca skąd mu się to wzięło.

    Wujka o nic już nie zapytam, bo zmarł rok temu. Łatwo jest robić dym i kłamać w odniesieniu do osób które nie mogą się już obronić. Prawda, czerwone świnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Syn tego wujka, jeśli to jest mój wujek, jest patriotą polskim, bardzo bogobojnym katolikiem, ojcem rodziny i zacnym obywatelem Polski głosującym na PiS. Gdyby oni mieli cokolwiek wspólnego z ubecją, to by byli zupełnie innymi ludźmi i głosowali by na czerwone świnie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!