poniedziałek, 6 maja 2019

Szukanie nowych, przyjaznych miejsc w sieci



  • May 6th, 2019

Szukanie nowych, przyjaznych miejsc w sieci

Odkąd zostałam cenzorsko zbanowana na dwóch, najbardziej popularnych portalach takich jak Facebook i Twitter, postanowiłam znaleźć sobie jakieś nowe przyjazne miejsca, gdzie mogę pisać swobodnie i utrzymywać kontakty z ludźmi.

Dzisiaj w nocy był przymrozek i chociaż zabezpieczyłam drzewka przed nim, to jednak nie wszystkie i niezbyt dokładnie niestety, więc martwię się czy nie przemroziło kwiatów.

Znajoma Niemka, która mnie odwiedza na ranczo, mówi, że nie było znacznego mrozu, tylko bardzo słabiutki przymrozek, więc jest szansa, że nie uszkodził kwiatów i pączków z których mają wyrosnąć owoce.

Tyle, że ja nie mam pewności czy minus 1 nie wystarczy żeby zabić kwiaty i przyszłe owoce. Byłoby szkoda, bo naprawdę niektóre drzewka mają mnóstwo kwiatków.

Czy mogłam lepiej zabezpieczyć drzewka? Mogłam. Teoretycznie mogłam.
Ale w praktyce nie mogłam, bo nadal jestem przybita, załamana i zrozpaczona i sparaliżowana po krzywdzie jaką mi wyrządzono po raz kolejny, tym razem 8 kwietnia 2019.

Czuję się jak ranne zwierzę, z którego uchodzi krew. Nie mam psychicznej siły by cokolwiek robić. Wszystko straciło sens. 17 lat mojej ciężkiej pracy poszło na marne. Zniszczyli moje hodowle :(((

8 kwietnia 2019 roku zostałam napadnięta i obrabowana z moich ukochanych koni, ulubionego psa i innych zwierząt. Było to dla mnie przeżycie niezwykle traumatyczne i dramatyczne. Do tej pory nie całkiem się pozbierałam. Jestem psychicznie rozbita, rozkojarzona.

Do tego wiem, że grozi mi niebezpieczeństwo ze strony ludzi, którzy mnie napadli i mnie okradli. Będą chcieli się mnie pozbyć. To bezwzględni ludzie. To zorganizowana grupa przestępcza w skład której wchodzi: fundacja, wójt, policja, inspektorat weterynarii, skorumpowani weterynarze oraz prokuratura. Wykorzystują oni swoje uprawnienia do łamania prawa, do jego nadużywania. Nie ma żadnej instytucji realnie kontrolującej nad nimi. Te zaś które są, działają w sposób asekurujący bandytów.

Wątpliwa jest też rola lokalnego sądu, chociaż może nie usankcjonuje tego bezprawia, które miało miejsce. Zobaczymy.

Indianka

19 komentarzy:

  1. Jak to będą chcieli się Ciebie pozbyć, zabić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę mieć kolejny wypadek, ale sądzę, że w pierwszej kolejności będą próbowali wsadzić mnie do psychiatryka albo do więzienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fundacja, wet czy sąd na wniosek prokuratury? Myśl do chuja, bo wysmażyłaś sobie właśnie kolejną sprawę karną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ze ze mną zawsze możesz pogadać gdy poczujesz się samotnie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpię, żeby Ci darowali takie oszczerstwa. Dziwisz sie, że możesz trafić do wiezienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę samą prawdę i nie dam się zastraszyć

      Usuń
    2. To nie są żadne oszczerstwa, tylko fakty.
      Ci ludzie napadli na mnie i okradli mnie, zrabowali mi zwierzęta, włamali się do domu i go splądrowali.
      To są niepospolici bandyci - niepospolici, bo działający pod przykrywką instytucji w których pracują. Nie zmienia to faktu, że są bandytami.

      Usuń
  6. Oskarżenia bez pokrycia! Za chwilę będziesz beczeć, że chcą wsadzić cię do więzienia a dostarczasz sama coraz więcej pretekstów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełniliście ciężkie przestępstwa na moją szkodę i dobrze o tym wiecie. Jesteście bandytami w mundurach. Jesteście złodziejami i sadystami, oszustami i krętaczami, skorumpowanymi urzędasami I funkcjonariuszami. Powinniście siedzieć za krzywdy mi wyrządzone.

      Usuń
  7. Mam w dupie wasze pogróżki. Zrobiliście mi już tyle krzywdy że jest MI wszystko jedno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie teraz piszesz Izo?
    Poczytałbym.

    OdpowiedzUsuń
  9. To poprzedni wypadek spowodowali oni, to potrącenie Cię przez samochód ? Miałaś podać łachudrę do sądu i jak się skończyła ta sprawa ?
    Pozdrawiam- Ula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wypadek wyglądał na przypadek, ale nim nie był.
      Kilkanaście sekund przed tym zanim ten gościu we mnie wjechał, miałam o tym wizję. Jasnowidzenie. W ten wypadek jest zamieszana Komenda Olecko.

      Usuń
  10. Masz piękny ogród i nim się zajmij. Posadź ziemniaki, podstawowe jarzyny, warzywa, a jak zostanie Ci miejsce i czas to kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty posadzone rok temu, a w tym dosadzam nowe.
      Kocham kwiaty 💗🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌻🌻🌻

      Usuń
  11. Podałam typa na policji, byłam przesłuchana i on też i cisza.
    Kilka miesięcy niepełnosprawności, a oni nie skierowali wniosku o ukaranie. Nóż się w kieszeni otwiera!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się wyprowadzić do Olecka by przeryć akta i ruszyć sprawy do przodu, bo samo się nie zrobi, tym bardziej, że lokalne organy stosują obstrukcję.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!