niedziela, 26 maja 2019

Wybory do Europarlamentu 2019









Drzwi przed nosem zatrzaśnięte po przejechaniu wielu kilometrów rowerem, by zagłosować.

Lokal wyborczy dla wsi Czukty wójt wyznaczył na drugim końcu gminy.

Wcześniej, w najbliższym punkcie wyborczym w Sokółkach odmowa wydania kart do głosowania i dopisania do listy.

5 minut po 21.oo drugi lokal już zamknięty na klucz i brak możliwości głosowania.

Aby zagłosować musiałam przejechać 30 km.
Na darmo, bo w tej gminie nie rządzi rozsądek i racjonalność, tylko debilizm.

Indianka

PS.  Oczywiście przed wyjazdem z domu sprawdzałam na stronie internetowej Urzędu Gminy, gdzie znajduje się lokal wyborczy Czukt, ale nie ma żadnej informacji na ten temat. Zero.

http://www.kowaleoleckie.eu/aktualnosci-lista.html

http://www.kowaleoleckie.eu/strona-103-komunikaty.html


15 komentarzy:

  1. Patrioci głosują rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest się z czego cieszyć Teraz PiS odda Żydom nasze polskie lasy nieruchomości Skarbu Państwa kopalnie węgla i innych minerałów jest się z czego cieszyć tak

      Usuń
  2. Patrioto, ile miałeś kilometrów od domu do lokalu wyborczego?
    Ile czasu zajmuje ci rozpalanie w piecu i nagrzanie wody do kąpieli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indianko, przepraszam Cię bardzo, mieszkałam kiedyś na wsi i wiem, że samotnej kobiecie, bez samochodu żyje się trudno na wsi, ale taką sprawe jak kąpiel, to się załatwia dzień wcześniej wieczorem. Nawet dla zdrowia to jest korzystniej, żeby po kąpieli iść do łóżka, a nie siadać na rower.

      Usuń
  3. Ruszyłam około półtorej godziny przed zamknięciem lokalu i zdążyłam do najbliższego lokalu ale tam nie wydali kart do głosowania. Musiałam jechać na drugi koniec gminy by dostać się do lokalu gdzie byłam na liście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę na stronie Państwowej Komisji Wyborczej, że są dwie możliwości głosowania w wybranym lokalu w tym jedna to zaświadczenie o prawie do głosowania wydane przez Urząd Gminy, które uprawnia do głosowania w dowolnym okręgu wyborczym i to by mi pasowało, bo mogę głosować nawet w Cichym (czyli w sąsiedniej gminie) do którego mam ledwo kilometr (Max 1,5 km).

    OdpowiedzUsuń
  5. Następne wybory będę głosować w Cichym.

    OdpowiedzUsuń
  6. lokale wyborcze były czynne od 7:00 rano o ile się nie mylę. Komisja może przedłużyć głosowanie w danym lokalu TYLKO po decyzji indywidualnej Państwowej Komisji Wyborczej.

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna wiadomo, że można wziąć zaświadczenie i głosować, gdzie się chce ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Komu wiadomo? Bo z głosowania i rozmów wynika, że wyborcy PiSu nigdy nie słyszeli o Konfederacji, więc tym bardziej o zaświadczeniach i możliwości korespondencyjnego głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy ostatnio byłaś na wyborach? Co ma wiedza o Konfederacji, ugrupowaniu stosunkowo nowym do podstawowej obywatelskiej wiedzy na temat tego, w jaki sposób można oddać głos. Jeśli ktoś nie chce lub nie może głosować w swoim okręgu to wystarczy, że weźmie zaświadczenie z okręgu i może głosować w dowolnym miejscu w Polsce. Jesteś osobą bardzo przedsiębiorczą, mogłaś to bez trudu sprawdzić w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Ty opowiadasz, zaświadczenia funkcjonują od dawna. Pamiętam, że sama tak głosowałam, ponieważ w tym dniu byłam 300 km od domu. Termin wyborów jest ogłoszony na długo przed i ja wówczas wiedziałam, że wyjeżdżam i ze swojego urzędu wzięłam stosowne zaświadczenie. Ono pozwoliło na wzięcie udziału w ważnych dla mnie wyborach. Zaświadczenie również należy uzyskać nieco wcześniej. Głosowałam w małej wsi i nie stanowiło to dla nikogo najmniejszego problemu. Zgodnie z zaświadczeniem dopisano mnie do ichniej listy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwierząt nie masz tymczasowo, dlaczego nie ruszyłas rano? Znów bolesnosci brzucha Cię dopadły? Może składka na jakiś samochód by pomogła? Widziałaś jakieś autka obok siebie które by się nadawały? Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. No zgadłaś. Miałam bolesny okres i źle się czułam.
    Dopiero wieczorem się zmobilizowałam do wyjazdu rowerem na wybory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paskudne te okresy są czasami. Mam zagraniczne leki, bardzo skuteczne i mocne. Ale ty chyba nie bierzesz tabletek, tylko naturalnie się leczysz? Dzielna dziewczyno. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!