niedziela, 19 maja 2019

Nowy klomb kwiatowy




Nadszedł ten dzień, że przestałam się mieścić z moimi pomysłami w ogrodzie, więc wyszłam poza ogród.

Urządziłam nowy klomb kwiatowy przy zachodniej ścianie stajni, tuż przy wejściu do ogrodu. Ziemia tu gliniasta, jałowa, w sam raz miejsce dla niewymagającej maciejki.

Kwiatuszki ma ta roślinka niepozorne: malutkie, liliowo różowe, ale za to pięknie pachnie wieczorami.

Indianka


Takie klimaty mi się podobają:

https://youtu.be/fhkE3e7lT_g

https://youtu.be/RjdxxGEXBg4

5 komentarzy:

  1. Obejrzyj liziqui na YouTube, na pewno zainspiruje Cię jej ogród.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysiane już ? Pokaż więcej gospodarstwa, ogrodu. To jest ciekawe na blogu. Bez zdjęć to tylko gadanina. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna partia nasion siedzi w ziemi ale jeszcze nie wszystko wysiane co mam do wysiania

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjalnie nie ma co pokazywać, bo jest po prostu ziemia, grządki skopane, zgrabione i obsiane. Warzywa dopiero kiełkują.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!