piątek, 10 maja 2019

Fundacje prozwierzęce napadają na rolników i kradną ich zwierzęta

Panie Ministrze Rolnictwa, panie Ardanowski, fundacje prozwierzęce napadają na rolników i kradną ich zwierzęta. Nie ma żadnego bezpieczeństwa na wsi. Pracujemy w warunkach terroru.

Może jak wreszcie się pan zainteresuje tym co wyprawiają tak zwane fundacje prozwierzęce to może do pana dotrze ile krzywdy jest wyrządzane rolnikom przez tych bandytów.

https://opinie.wp.pl/wiejas-w-ministerstwie-rolnictwa-wybilo-szambo-minister-sie-ubrudzil-opinia-6378700953172097a?amp=1

Moje zwierzęta nie stały w takim syfie w jakim stały te zwierzęta w tej państwowej instytucji, a mimo to zostały wywiezione w siną dal.

Rok temu ukradziono mi stado zdrowych owiec i kóz a po kilku miesiącach już połowa stada nie żyła.

Można pisać pismo po piśmie do tego waszego Ministerstwa Rolnictwa i jak grochem o ścianę - żadnego odzewu, żadnej pomocy nie ma. Banda bezdusznych cyborgów!

Niech pan spowoduje zmiany w ustawie o ochronie zwierząt, żeby fundacje prozwierzęce nie miały prawa wywozić zwierząt z gospodarstw. Jak niby chcą ratować i leczyć niech leczą na miejscu, to skończą się przekręty i bezczelne kradzieże.

Fundacje prozwierzęce prowadzą działalność zarobkową rabunkową. Ich działalność polega na kradzieży cudzego mienia, wywożenia, ukrywania, wpływania na materiał dowodowy, fałszowania dokumentacji weterynaryjnej i wyłudzania pieniędzy od hodowców na utrzymanie ich zwierząt w prywatnych hotelach dla zwierząt. 

Na rolnikach i hodowcach w ten sposób żeruje szereg pasożytów poczynając od fundacji pseudo pro zwierzęcej, poprzez przekupnych weterynarzy wystawiających fałszywe świadectwa zdrowia i opinie weterynaryjne. Zarabiają fundacje, zarabiają hotele dla zwierząt, zarabiają transportowcy, zarabiają weterynarze. Cały łańcuch pasożytów zarabia na okradzionym rolniku. 

Wy sumienia nie macie że jesteście tacy tępi i głusi na krzywdę ludzką wyrządzaną rolnikom i hodowcom w Polsce!



Co się jeszcze musi stać by minister zareagował na terror terrorystycznych fundacji pseudo prozwierzęcych? Może jak na pana napadną na pana farmę i pana okradną ze wszystkich zwierząt to się pan wreszcie obudzi!

W tym niedemokratycznym, niepraworządnym państwie, które stworzyliście - są równi i równiejsi. Minister broni tylko syf farmy państwowej, ale czystej i zadbanej hodowli samotnej hodowczyni nie broni - ma w dupie!

Swoimi sprzecznymi z konstytucją ustawami gwałcicie prawo własności rolników i hodowców, dopuszczacie żeby bezwzględne bandy napadały, terroryzowały i okradały polskich rolników i hodowców.

Przyspawani do państwowych stołków myślą tylko o swoich karierach i profitach. Egoiści mają w dupie ludzi, którym się dzieje krzywda w Polsce za sprawą ich debilnych ustaw! :(((

Komuchy z Olecka w zmowie z fundacją Molosy Adopcje ukradli mi rok temu stado 50 zdrowych, prawidłowo odżywionych owiec i kóz. Po kilku miesiącach już połowa stada nie żyła - zagłodzili je na śmierć. Od ponad roku czasu przetrzymują moją własność mój inwentarz poza moją farmą a mi bronią dostępu, ukrywają przede mną miejsce ich pobytu.

Komuchy zmarnowały stado moich owiec i kóz, a mnie wrobili w znęcanie się na podstawie fałszywych opinii inspektora Salamona z PIW Olecko.

Ci bandyci zniszczyli moją hodowlę, zrujnowali mi życie, zaszczuli mnie!


Skorumpowany prokurator Truchan z Olecka zażądał od sądu, żeby mi wydać zakaz posiadania jakichkolwiek zwierząt, bo na farmie zostały do ukradzenia jeszcze kury, które znoszą wielkie jaja! Na szczęście sędzia się nie zgodziła, ale to pokazuje w jakim kierunku ta banda działa. Ani policja ani prokurator przez ponad rok czasu nie przesłuchali żadnego wnioskowanego przeze mnie świadka!

Autorytatywnie wprowadzacie ustawy które odbierają wszystkie prawa obywatelskie rolnikom i hodowcom!

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!