środa, 29 listopada 2023

Metoda małych kroczków

Gdy organizm chorowity, osłabiony i męczliwy - warto dać mu odpocząć.
Nie wyklucza to zastosowania metody małych kroczków w redukcji nawarstwiających się zaległości domowych i zawodowych.

Dzisiaj zrezygnowałam z pojechania rano gdzieś, bo organizm odmówił posłuszeństwa.
Zostałam w domu by odpocząć. Wzięłam gorący prysznic.

Sił starczyło by pozmywać naczynia i zrobić porządek w przedpokoju oraz zrobić przegląd  butów. To małe kroczki w dążeniu do ogarnięcia spraw bieżących.

Mam problem z butami, bo moja numeracja ciśnie mnie lub nie wchodzi na moje stopy z powodu spuchniętych kostek. Muszę zaopatrzyć się w większe rozmiary lub elastyczne czy luźne buty.

6 komentarzy:

  1. Bierzesz leki na nadciśnienie? Przy tym lubi zbierać się woda w organiźmie, powinnaś brać też coś na odwodnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałaś co się stało z Gabrielem Sewerynem z Królowych Życia? Zmarł wczoraj. Wezwana karetka odmówiła pomocy. Co za kraj. To jest skandal! Też tak uważasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Indianko i patrz na te twoje wsparcie dla Palestyny i Hamasu. Premier Izraela dla niemieckiej gazety Bild ostrzega Niemcy i Europę przed potężnym zamachami że strony muzułmanów...... Nawet 10 tysięcy ofirar dziennie w Europie. Jeśli Bliski Wschód upadnie, następna będzie Europa, wy będziecie następni - grzmiał po raz kolejny premier Izraela w trakcie wywiadu dla niemieckiego dziennika. - Jesteśmy na pierwszej linii frontu naszej wspólnej wojny cywilizacyjnej z barbarzyńcami - mówił. Dalej popierasz Palestynę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebuję ciepłe buty skórzane, zabudowane, wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!