piątek, 24 listopada 2023

Czyste okno

Od dwóch miesięcy mieszkam w nowym mieszkanku, ale dostałam ten lokalik z brudnymi meblami i oknem. Część mebli od razu wyszorowałam i umyłam. Została mi jeszcze jedna szafa do szorowania. Dziś umyłam jedną jej półkę i przy okazji naprawy okna - także umyłam okno. Było strasznie brudne. Chyba ze 3 lata nie myte. Teraz lśni i więcej światła dociera do moich roślin.
Na całej długości parapetu stoją moje kwiatki.

Zaopatrzyłam się w doniczki, nowy, ostry szpadel, sadzonki. Będę sadzić sadzonki różowego kalanchoe i różowej hoi. Mam też inne sadzonki do posadzenia oraz kilka kwiatków do przesadzenia w większe doniczki.

Zrobiłam porządek w komnacie. Pochowałam puste walizy. Przełożyłam na półkę książki.  Jeszcze czeka mnie jutro mycie kolejnych półek oraz układanie książek i ubrań.

Chcę żeby mi tu było wygodnie i miło. Po mojemu. Cieszę się, że mam tu spokój i nikt mi nie dokucza. Wręcz przeciwnie. Ludzie z którymi mam tu do czynienia są życzliwi wobec mnie.

2 komentarze:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!