środa, 11 listopada 2020

Zażalenie na zarządzenie zatrzymania i wywiezienia 150 km od miejsca zamieszkania

Sąd Rejonowy w Olecku 
Wydział Karny

za pośrednictwem

Prokurator Prokuratury Rejonowej w Sejnach - Angeliki Karłowicz
Prokuratura Rejonowa w Sejnach
ul. Konarskiego 23
16 – 500 Sejny
tel. (87) 516-20-00 lub 516-29-50
fax. (87) 516-20-00 lub 516-29-50
pr.sejny@suwalki.po.gov.pl


Zażalenie na zarządzenie zatrzymania i wywiezienia 150 km od miejsca zamieszkania

Niniejszym składam zażalenie na zarządzenie zatrzymania i wywiezienia 150 km od miejsca zamieszkania w dniu 4 listopada 2020, a w szczególności narażenia mojego zdrowia i życia na niebezpieczeństwo i spowodowania uszczerbku na zdrowiu poprzez nie zapewnienie transportu powrotnego do mojego domu w wyniku czego ucierpiało moje zdrowie. Byłam zmuszona wracać na piechotę i wróciłam dopiero następnego dnia nad ranem, na zakrwawionych, bolesnych stopach.

 

Żadne postępowanie prokuratorskie nie upoważnia do sadyzmu i znęcania się nad osobą podejrzaną, a zwłaszcza o coś tak niewinnego, jak o nieprawomyślne, narodowe, pro polskie poglądy. Urodziłam się i żyję w Polsce, jestem Polką i mam prawo mieć poglądy pro polskie. Zwalczanie postaw pro polskich jest niezgodne z Konstytucją RP. 

 

Na skutek odniesionych obrażeń nie byłam w stanie poruszać się o własnych siłach przez tydzień i nadal nie czuję się dobrze. Bolą mnie stawy po tym nadludzkim wysiłku i wyziębieniu. Nie mogłam iść tyle kilometrów na bolesnych stopach, musiałam zdjąć buty, by kontynuować marsz. Ostatnie kilometry wracałam na boso, ciemną nocą, po lodowatym asfalcie. Domagam się odszkodowania za te szykany i sadyzm w kwocie 10.000 złotych oraz przeprosin.  

--
Hodowca Izabella Redlarska, Rancho Romantica Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, https://zwierzetaindianki.blogspot.com/ https://www.instagram.com/izabella_redlarska/ www.garnek.pl/indianka/a https://www.youtube.com/channel/UCIlzDct8mElB9sC4COYsTqQ?view_as=subscriber
Nie mam dostępu do ePUAP obecnie  Mój stary numer telefonu 511945226 nie działa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!