poniedzia艂ek, 23 listopada 2020

Ciasto na pizz臋 - mistrzowski przepis "na oko" 馃崟馃嚠馃嚬 Pizza Nerd

7 komentarzy:

  1. Chce wynaj膮膰 cz臋艣膰 albo ca艂o艣膰 farmy aby za艂o偶y膰 naturalny ogr贸d i trzyma膰 zwierz臋ta. Czy ci膮gle masz na wynajem swoje posiad艂o艣ci?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie boisz si臋, 偶e ci臋 w贸jt okradnie jak mnie? Ja w艂o偶y艂am w moje gospodarstwo 18 lat 偶ycia i ci臋偶kiej pracy, a ten skurwysyn okrad艂 mnie od tak po prostu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. to 艂ajdak jeden. Prokurator powinien si臋 nim zaj膮膰.

      Usu艅
  3. Nie, mia艂am ju偶 w polsce farm臋, zylam z wszystkimi dobrze i nie mia艂am nigdy k艂opot贸w. Teraz mam troch臋 pieni臋dzy do zainwestowania z pracy za granic膮 i szukam inwestycji i miejsca mocno odleg艂ego od ludzi, bo prac臋 mam zdalna. Przy wynajmie chcia艂abym podpi膮膰 media zn贸w, bo potrzebuje du偶o pr膮du a do pracy szybkiego internetu, wi臋c musia艂abym to za艂o偶y膰. Czy jest mo偶liwo艣膰 wynajmu czy p贸ki co sama inwestujesz w jakie艣 plany?

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mog臋 wynaj膮膰. Media mo偶esz podpi膮膰. Kabel doprowadzony, woda te偶. Kabel internetowy po艂o偶yli tak, 偶e raczej szybki internet tutaj nie b臋dzie po kablu chodzi艂, ale przez kom贸rk臋 jest ca艂kiem szybki.

    Ja oczywi艣cie mam swoje plany, ale mog臋 je zmodyfikowa膰 i spr贸bowa膰 wynaj膮膰 cz臋艣膰 tego co mam. Na jak d艂ugo?

    OdpowiedzUsu艅
  5. My艣la艂am o roku wst臋pnie. Ale je艣li oka偶e si臋 偶e jest spoko to nie mam te偶 problemu, 偶eby wynajmowac d艂ugofalowo, zamiast bra膰 kredyt na dom. Ta ca艂a korona to jest strach, wi臋c chcemy z moim partnerem si臋 zaszy膰 gdzie艣, gdzie koszta s膮 niskie i mo偶na jeszcze je obni偶y膰 przez w艂asne uprawy itp. Chcieli艣my tu w Holandii wynaj膮膰 jak膮艣 opuszczon膮 farm臋, ale tu jednak jest du偶o ludzi i zawsze s膮 skupiska, a my chcemy na takie totalne zadupie. Z autem czy konno mog臋 si臋 dosta膰 wsz臋dzie z najgorszej dziury. Mia艂am nawet dwukolke kiedy艣, kt贸ra doczepia艂am do kuca i tak do sklepu podr贸偶owa艂am. Ale do mnie g艂贸wnie przychodz膮 paczki.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jaka cena Ci臋 interesuje? Mo偶e chcesz mailowo?

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!