wtorek, 4 lutego 2020

Wczorajsza sprawa o owce, której nie było

Tak się na tą sprawę szykowałam i szykowałam, aż w końcu o mało nie pojechałam, bo raz, że zaczęła mnie boleć nadwyrężona ręka, więc cieńko widziałam się na rowerze na takiej długiej trasie, a dwa: przez pół nocy nie spałam, by nie zaspać na autobus i rano się czułam wykończona jak zombie i nie miałam siły wstać.

 Nad ranem przysnęłam i tak sobie słodko spałam i nagle obudziła mnie niebiańska muzyka, która mnie pozytywnie nastawiła do wstawania.

Jednak nadal się czułam słabo i tak leżałam kilkanaście minut rozważając wstać czy nie wstawać i gdyby mi adwokat przysłał tego sms-a wcześniej to bym nie wstała, ale on go przysłał jak już jechałam autobusem :)

Tzn. nie tyle on mi przysłał sms-a o tym, że sprawa się nie odbędzie, co ja do niego napisałam zapytanie o której jest sprawa, bo zapomniałam, a on mi odpisał, że sprawy nie będzie.

Okazało się, że ojciec mu zmarł i sprawa się nie odbędzie, bo on na sprawę nie przyjedzie, co całkiem zrozumiałe w tej sytuacji.

Natomiast ja, ponieważ już jechałam zapakowana w autobusie do Olecka, do tego Olecka dojechałam i pisma procesowe poskładałam i zawiozłam skargę na komendę na te policjantki co mnie dręczyły w radiowozie.

Poza tym odbyła sympatyczną rozmowę w Olecku, która ma zaowocować czymś bardzo pozytywnym.

Następnie udałam się z powrotem do sądu, bo był to poniedziałek czyli sąd urzęduje do 18:00 i tam zagłębiłam się w akta moich spraw sądowych.

Zrobiłam sobie notatki i teraz zastanawiam się jak dowalić oszczercom i kłamcą oraz złodziejom, którzy mi szkodzą.

Na adwokata z urzędu nie mam co liczyć, on teraz w żałobie i pogrzeb ma na glowie, a i wcześniej przed żałobą był bierny.

Jestem zdana na siebie. Trzeba się zaopatrzyć w kodeksy prawne z komentarzem, pozbierać dowody do spraw i działać. 

3 komentarze:

  1. Co zrobiłaś z ręką Indianko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spałaś żeby nie zaspać? Nie wiesz że masz budzik w komórce??

    OdpowiedzUsuń
  3. W programie Alarm! Z 1 lutego zapowiedź ustawy, która zmieni sposób odbierania rolnikom zwierząt przez fundacje.
    Może wykorzystasz to w sądzie?
    https://vod.tvp.pl/video/alarm,01022020,46161177

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!