piątek, 14 lutego 2020

G. Braun (Konfederacja) ostro na konf. prasowej: Dawajcie tu tego sku**ego syna!

https://m.youtube.com/watch?v=uaUt6vp7BaI

Błędna ocena sytuacji, panie Winnicki.
Problem polega na tym, że hermetycznie zamknięta kasta żydolekarzy, nie chce dopuścić do zawodu Polaków.

Gowin powinien zlikwidować bariery edukacyjne dla Polaków, aby mogli zostawać lekarzami. Sejm powinien wprowadzić obowiązek podpisywania deklaracji dla kandydatów na studia medyczne, by zobowiązywali się do odpracowania tych studiów w Polsce lub by płacili za studia.

2 komentarze:

  1. Przestań pieprzyć. Znam wielu lekarzy i obecnych studentów, żaden nie ma żydowskich korzeni. Każdy zdolny młody człowiek ma szansę dostać się na studia medyczne, pochodzenie nie ma tu nic do rzeczy. Ty masz jakąś paranoję, a nic o świecie nie wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miaucz. Nie twierdzę, że wszyscy lekarze i zawsze są zimnymi skurczybykami, ale zauważam taką tendencję, bo kilka razy spotkało mnie nonszalanckie traktowanie - mnie i mojego znajomego wcześniej.


    Ostatnio za to spotkało mnie akurat samo dobro z rąk lekarzy pogotowia, więc do takich lekarzy nie mam pretensji.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!