środa, 19 lutego 2020

PIW Olecko podpierdala rolników do fundacji rabujących zwierzęta

Uwaga rolnicy na podpierdalacza z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku.

Inspektor Kornel Laskowski podpierdala rolników do bandyckich fundacji, które napadają na gospodarstwa i kradną ludziom zwierzęta. To on sprowadził i wprowadził na moje gospodarstwo fundację Molosy Adopcje prowadzoną przez krętaczkę i oszustkę Elżbietę Kozłowską, która ukradła mi zdrowe, zadbane zwierzęta i zagłodziła większość na śmierć, a dla mnie przysyła ogromne, zawyżone kilkukrotnie rachunki do zapłaty za te zwierzęta, które jeszcze żyją, a które przetrzymuje wbrew mojej woli daleko poza moją farmą.

Złodzieje, którzy mnie okradli - nie dopuszczają mnie do moich zwierząt, ukrywają ich miejsce pobytu, tylko przysyłają ogromne, gigantyczne rachunki do zapłaty.

Złodzieje z pełną świadomością i premedytacją składają fałszywe zeznania w sądzie i na przesłuchaniach u wójta.

Przez Kornela Laskowskiego zostałam okradziona ze wszystkich zwierząt i wystawiono mi gigantyczne rachunki za ich przetrzymywanie poza moją farmą.

Zajęli mi hipotekę gospodarstwa.

Tak urzędowe kanalie z inspektoratu weterynarii niszczą rolników i dorobek ich życia. 😢

7 komentarzy:

  1. PIW zajął Ci hipotekę? To bezprawie, oni nie mają takich uprawnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają, ale PIW doprowadził do tego, że sąd mi zajął hipotekę na podstawie oszczerstw zorganizowanej grupy przestępczej. PIW też spowodował utratę dotacji w roku 2018. Czyli spowodował pogorszenie sytuacji ekonomicznej gospodarstwa.

      Usuń
  2. Ponoć jutro pół wsi się wybiera do sądu na rozprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech jadą i złożą zeznania jak kradli moje kozy i znęcali się nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. wystarczy pomówienie przez złośliwego urzędasa dybiącego na twoje szlachetne konie i tracisz wszystko, bo oni już pilnują, by dorobić fałszywe dowody do swoich kłamstw

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie falszywe dowody? Przeciez bylo wstawione zdjecie zdjecia (prosto z aparatu) publicznie. Jeszcze Ci malo?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!