piątek, 7 lutego 2020

Sprawa wyznaczona na 3 lutego nie odbyła się


Sprawa owiec i kóz wyznaczona na 3 lutego 2020 nie odbyła się z powodu nagłej śmierci ojca mojego adwokata z urzędu. Pan mecenas poprosił sędziego o przełożenie sprawy na inny termin, ponieważ z oczywistych względów nie był w stanie wziąć w niej udziału.

Nowy termin został wyznaczony na koniec marca 2020.

Posiedzenie sądu w sprawie o kradzież moich kóz i znęcanie się nad nimi przez wolontariusza fundacji Molosy Adopcje, Karola W. odbędzie się 20 lutego o godzinie 10:00 w Sądzie Rejonowym w Olecku. Zapraszamy. 

5 komentarzy:

  1. kolejny trup po rzucanych klątwach przez matkę i córkę Redlarskie !!! Sąd Bozy was nie ominie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego nie wiem czy mecenas szkodzi MI za plecami, chociaż w sumie zachowuje się ambiwalentnie. Chciał mnie wieźć do psychiatryka nie wiem po co. Ja tego nie wiem czy on mi szkodzi za plecami, ale klątwa wie kogo sięgnąć - wszystkich tych, którzy mi szkodzą, którzy wyrządzają MI wielką krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielką masz siłę, ale nie zapominaj proszę, że ona od Boga jest Ci dana, a to wielkie zobowiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Indianko a Ty nie wiesz ze wszystko złe które życzysz innym wraca do Ciebie i to z większą siłą?
    Nazywasz siebie katoliczką a życzysz innym śmierci. Nigdy nie zyskasz spokoju i szczęścia z takim podejściem. Proś Ducha Świętego o łaskę i przebaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mowy nie ma. O nic nie będę prosić.
    Ja kanaliom oddaję to co mi oni zrobili. Krzywdy wyrządzone dobrej osobie jaką jestem, wracają do kreatur.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!