czwartek, 9 maja 2019

Żydzi ukradli mi owce!



3 maja 2018, w samo święto Konstytucji 3 Maja, w nocy,
zostałam obrabowana na zlecenie dwóch Żydów: Salamona i Locmana. 

Od lat planowali grabież mojego inwentarza i przejęcie mojego gospodarstwa.
Posłużyli się fundacją Molosy Adopcje oraz policją olecką, aby dopiąć swego.
Ukradli i zamordowali mi stado 50 owiec i kóz.
Zniszczyli kilkuletnie hodowle moich zwierząt.

Doprowadzili do zapaści ekonomicznej mojego gospodarstwa.

Doprowadzili mnie do rozstroju zdrowia.

To są wyrachowane, bezwzględne kanalie!


Żydzi ukradli mi owce!
Oddajcie moje zwierzęta, Żydzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!