środa, 1 maja 2019

Fundacje coraz bardziej bezczelne


Na blogu zamieściłam link do filmu o człowieku - rolniku starszym, który został okradziony w podobny sposób jak ja. On miał więcej szczęścia, bo ktoś się zainteresował jego sprawą i wszczął swoje śledztwo i wyszły ciekawe kwiatki.
Z materiału filmowego widać jak na dłoni, że człowiek został okradziony przez zorganizowaną grupę przestępczą do której należy fundacja, weterynarz powiatowy i kowal, a także policja brała w tym udział.

https://vod.tvp.pl/video/alarm,30042019,42132448?fbclid=IwAR07gYa9LUYYErt4PGzkkIIUagzxiE79e1XvWBNagqi9guTQvt6h4g3LAlo


Obejrzałam ten materiał - bardzo dobry. Pokazuje jak działają zorganizowane grupy przestępcze napadające rolników i hodowców. Fałszywe opinie i poświadczanie nieprawdy są na porządku dziennym. Doskonale słychać jak manipuluje policja, jak manipuluje weterynarz powiatowy, jak manipuluje i kłamie kowal - wszystko jak na dłoni. To są łajdaki I szubrawcy.

Ten rolnik ma więcej szczęścia niż ja, bo w moim przypadku do kliki należy także wójt. Moją jedyną nadzieją jest uczciwy proces w sądzie. Tymczasem fundacja wygrzebuje z akt wójta adresy świadków świadczących na moją korzyść i wywiera na nich presję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!