środa, 1 maja 2019

Biedna rolniczka okradziona przez wójta Żyda głoduje


Głoduje biedna rolniczka okradziona przez lewicową, ekoterrorystyczną Fundację Molosy Adopcje i wójta Kowali Oleckich Locmana.

Ci bandyci ukradli dorobek mojego życia - moje piękne stada zwierząt przeze mnie osobiście wyhodowanych.

Rok temu ukradli mi stado 50 owiec i kóz oraz dwie suczki. W tym roku ukradli mi moje ukochane konie i kilka kóz i owiec oraz ulubionego, wiernego psa.

Podczas włamania do mojego domu Fundacja Molosy Adopcje ukradła mi pieniądze i dokumenty moich zwierząt.
Jestem bez grosza, bez środków do życia.

Skorumpowany prokurator wnioskował o pozbawienie mnie kur, abym nawet swojego jajka nie miała.

Ta klika zniszczyła moje hodowle. Ta klika zniszczyła moje życie :(((

Jest dopiero wczesna wiosna. Zanim urosną mi moje warzywa, jestem zmuszona wybierać odpadki ze śmieci aby przeżyć :(((

Indianka





43 komentarze:

  1. Czy można Ci wysłać jakiś przelew bankowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. a zapasy z zeszłego roku?

    OdpowiedzUsuń
  3. https://vod.tvp.pl/video/alarm,30042019,42132448?fbclid=IwAR07gYa9LUYYErt4PGzkkIIUagzxiE79e1XvWBNagqi9guTQvt6h4g3LAlo

    Obejrzyj proszę ten materiał, jak te niby fudacje działają w końcu ktoś głośno o tym mówi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam ten materiał - bardzo dobry. Pokazuje jak działają zorganizowane grupy przestępcze napadające rolników i hodowców. Fałszywe opinie i poświadczanie nieprawdy są na porządku dziennym. Doskonale słychać jak manipuluje policja, jak manipuluje weterynarz powiatowy, jak manipuluje i kłamie kowal - wszystko jak na dłoni. To są łajdaki I szubrawcy.

      Ten rolnik ma więcej szczęścia niż ja, bo w moim przypadku do kliki należy także wójt. Moją jedyną nadzieją jest uczciwy proces w sądzie. Tymczasem fundacja wygrzebuje z akt wójta adresy świadków świadczących na moją korzyść i wywiera na nich presję.

      Usuń
  4. Ziemniaki też zbierasz z kosza na odpady? A twoje zapasy? Przecież miałaś w cholerę ziemniaków.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest freeganizm i to jest bardzo eko! Masz tam niezłe łupy - truskawki, banany, pomidorki koktajlowe i ziemniaki - samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łup jest zacny - nie przeczę. Ale nie zawsze jest coś do żarcia pod supermarketami. Podoba mi się Twój optymizm 😀Jakoś przetrwam. 😉

      Usuń
  6. Ps. Utwórz zbiórkę dla siebie. Jest wiele osób, które sa za Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to "kawałek drogi", ale zdaje się, że w Olecku jest Jadłodzielnia; może popytaj w Caritasie. Przykre to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za daleko by jeździć na posiłki na rowerze Tym bardziej że nie czuje się bezpiecznie na drogach ostatnio po tym jak mnie potrącił samochód jesienią zeszłego roku

      Usuń
  8. Ponawiam pytanie. Dlaczego nie pójdziesz do pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt mnie nie chce zatrudnić z powodu tego hejtu na Facebooku. Ci hejterzy kompletnie zrujnowali MI reputacje.

      Usuń
    2. Ale Ty oczywiście masz całe mnóstwo świadków, że to co piszą o Tobie na facebook'u to nie prawda.

      Usuń
    3. Mam. Osoby te często nie mają internetu albo czasu, żeby w nim siedzieć tak często i długo jak wy.

      Usuń
    4. Te osoby na Facebooku, które piszą o mnie najwięcej parszywych, fałszywych treści nie znają mnie, ani nie były świadkami sytuacji o których piszą, o których się szeroko rozpisują kłamliwie. Tworzą mity, szkodliwe, kłamliwe mity I robią to celowo żeby zaszkodzić. Ich celem jest zniszczenie człowieka. To są skrajnie negatywne osoby.

      Usuń
  9. To w jaki sposób można cię wspomóc finansowo w tym trudnym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Indianko a moze masz kogos komu ufasz bezgranicznie (np mamie) i takowa osoba w twoim imieniu zorganizowala by zbiorke dla ciebie na jakis cel. Da sie tak bo ludzie np zbierali na cinquecento dla kolesia ktorego skasowala kolumna rzadowa Szydlo (tylko kolesiowi nikt nigdy tej kasy nie dal) i tu taka osoba by przekazala Tobie osobiscie w gotowce taka zbiorke?
    Pomysl nad tym. Na pewno masz wielu wiernych czytelnikow co by chetnie wplacili kase jednym kliknieciem niz latali po pocztach, wypelniali papiery i placili naprawde spora prowizje.
    S.

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.olx.pl/oferta/zatrudnie-w-sklepie-w-sokolkach-i-swietajnie-CID4-IDzqJtI.html#4fe4d1bebf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogłoszenie jest nieaktualne. Pytałam o pracę w tym sklepie. Pytałam też o pracę w sklepie w Cichym i w Mściszewie I nigdzie nie chcieli mnie przyjąć.

      Lesby z Rancho de syf na Facebooku od sześciu lat oczerniają mnie, że jestem rzekomo leniwą złodziejką i przez nie nikt mi nie ufa. Ludzie wierzą w te brednie pomimo, że nikogo nie okradłam i jestem pracoholiczką. Te pieprzone wywłoki z Facebooka robią mi wielką krzywdę. To jest planowe niszczenie człowieka.

      Usuń
    2. A poza tym w moim przypadku można się spodziewać że gdy gdzieś będę zatrudniona w okolicy to szef dostanie telefon z gminy żeby mnie zwolnić. Może to być w formie zastraszania, wywierania presji - żeby mnie nie zatrudniać, bo jakieś konsekwencje spotkają tego człowieka na przykład będzie miał wypowiedzianą dzierżawę. Są sposoby żeby mnie wykluczyć z rynku pracy.

      Usuń
    3. Dzwoniłam w różne miejsca w okolicy gdzie były ogłoszenia o pracy i wszędzie mi odmawiano. Lesby z Facebooka kompletnie zrujnowały mi o reputację i ludzie boją się zatrudniać. Dochodzą do tego jeszcze naciski policji i presja z gminy, żeby mnie nie zatrudniać.

      Usuń
  12. poczytaj więcej o freeganiźmie - chyba dosyć Ci blisko do antykonsumpcjonistycznego trybu życia https://www.ekologia.pl/wywiady/freeganizm-w-polsce-ekologia-i-nowy-styl-zycia,19148.html https://www.sposobynazycie.pl/freeganizm-czyli-zywnosc-z-kosza-rozsadek-czy-przesada/

    OdpowiedzUsuń
  13. a i jeszcze - wiosna jest zielono dookoła - tyle rzeczy można już zbierać z natury - choćby młode liście lipy - na sałatki, suszone na herbatkę; chwilkę temu forsycja kwitła - bogate źródło rutyny, też super do szuszenia na herbatę; takie drobne rzeczy, a wzbogacić mogą fajnie jadłospis; a sałatkę z liści lipy zrobisz tak: Zbierz młode liście lipy i opłucz je w wodzie. Poszarp je na mniejsze kawałki. Dodaj dressing - trochę oliwy, octu, soli i pieprzu. Ostrożnie z octem, bo liście nie mają wyraźnego smaku i może całkiem zniknąć w smaku dressingu. Podczas zbierania wydaje się że liści jest więcej - po poszarpaniu i dodaniu sosu liście oklapną. Jeśli nie masz wprawy w ocenie objętości sałaty - zbierz trzy razy więcej liści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lipy tutaj nie rosną, ale rosną mi już pokrzywy spore. Mam też herbi badylanę. Szpinak rośnie oraz jarmuż, sałata.

    OdpowiedzUsuń
  15. Policja Olecka i gmina Kowale Oleckie robią wszystko żeby mnie wyizolować od reszty społeczności lokalnej

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało tego policja Olecka i PIW Olecko robią naciski na dostawców paszy aby mi jej nie dostarczali. Wiem o tym dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. A co na to lokalna społeczność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sytuacje, że rolnicy nastawiani przez policję odmawiają mi sprzedaży paszy.

      Usuń
    2. Poda ich za świadków do sądu.

      Usuń
  18. A moze przejedz sie gdzies do Angli Irlandi czy Holandi na okres walacyjny do roboty? Zarobila bys na remont chalupy, komornik by zagranica ciebie nie szukal...
    A swoja droga ile komornikowi wisisz? Moze na to bys zrzutke zrobila? Mogla bys normalnie funkcjonowac
    S.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie mam ogród do obsiania i obsadzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby go obsiać i obsadzić to trzeba mieć czym. Jakie masz plany?

      Usuń
  20. Spoko. Mam mnóstwo nasion i kilkanaście sadzonek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Praktycznie codziennie coś sadzę lub sieję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest teraz wiele roślin jadalnych. Nie tylko liście lipy. Numer 1 pokrzywa wszędzie pod dostatkiem. Bardzo smaczna po obgotowaniu i odcedzeniu. Jasnota jeszcze smaczniejsza, oczywiście z kwiatami. Komosa biała zwana lebiodą już sie zaczyna. Korzeń łopianu, ostrożeń - korzeń, kłącze perzu. Potem będzie szarłat szorstki, żółtlica. Ogólnie polecam Łukasza Łuczaja od dzikich roślin jadalnych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokrzywę bardzo dobrze znam i używam w kuchni, a także kurom w kurniku daję do jedzenia.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!