niedziela, 3 września 2017

Kłamczuchy i oszczerczynie

Marta Piotrowska i Izabela Urbaniak z Nowej Huty, to kłamczuchy i oszczerczynie.
Oparły swój hejt i stalking przeciwko mnie, na kłamstwach, pomówieniach i manipulacjach.

CouchSurfing.org, przez który zaczepiły mnie w Internecie w 2012 roku, przez który poprosiły o zgodę na ich wakacyjny przyjazd na moje gospodarstwo, nie jest portalem agroturystycznym, ani turystycznym, nie pośredniczy w usługach agroturystycznych, ani turystycznych.

Jest to wyłącznie portal kojarzący osoby, grzecznościowo, bezpłatnie udostępniające swoje miejsce na noclegi, dla obcych podróżnych. W grę wchodzi darmowy nocleg, przeważnie 1-2 dni. Nie ma obowiązku karmienia gości za darmo. Z reguły w zamian za nocleg, goście rewanżują się zaproszeniem do restauracji na wspólny posiłek, gdzie goście opłacają rachunek. Bywa, że goście kupują artykuły spożywcze i przyrządzają z nich wspólny posiłek.

Na większości profilii z ofertami noclegów, są podane warunki udostępniania noclegów, określane przez gospodarza obiektu.

Osoba udzielająca gościny, określa warunki, a gość decydujący się na skorzystanie z takiej gościny, akceptuje je.

Na moim była oferta noclegu na mojej łące, we własnym namiocie gościa.
Nie oferowałam pokoi, ani wyżywienia. Ani za pieniądze, ani za darmo. Była sugestia, że gość powinien przywieźć swój prowiant dla siebie lub stołować się poza farmą oraz przywieźć mięso dla mnie w ramach podziękowań za gościnę. Był też warunek, że jeśli gość chce korzystać z mojej kuchni, to musi pomóc ją wysprzątać.

Na mojej stronie na CouchSurfing.org nie było linków do starych, nieaktualnych ofert agroturystycznych, ani nie było informacji o prowadzeniu agroturystyki.

Nie było też oferty jazdy konnej, a wręcz przeciwnie, był apel o ujeżdżenie moich koni, skierowany do osób doświadczonych.

Słowem, informacja o warunkach noclegu była rzetelna i zgodna z prawdą. Dodatkowo warunki noclegu zostały uściślone emailowo.
Lesbijki deklarowały, że będą sobie siedziały w swoim namiocie, na łące i będą zajmowały się same sobą. Deklarowały, co istotne, że nie będą mi sprawiać problemów. W rzeczywistości okazało się, że zachowały się niezgodnie z tym, co deklarowały. Złamały swoje obietnice. Po trzech dniach, dnia czwartego z rana, opuściły moje gospodarstwo z nieszczerymi uśmiechami i pomaszerowały do wójtowej złożyć na mnie donos, że rzekomo prowadzę agroturystykę, w złych warunkach. Napuściły na mnie także Sanepid. Poza tym policję i inspektorat weterynarii i TOZ.

Po powrocie do Krakowa, wyszukały w Internecie moje stare, nieaktualne strony agroturystyczne i założyły 4 swoje strony gdzie oczerniają mnie, pisząc kłamliwie, że jestem nieuczciwa, oszustka, naciągaczka i złodziejka.

Żadna z nich nie została przeze mnie oszukana, okradziona czy naciągnięta.
Byłam wobec nich uprzejma i tolerancyjna.
Nawet nakarmiłam na mój koszt i udostępniłam pokój z łazienką na ich prośbę.

Tymczasem Piotrowska i Urbaniak, kłamią z premedytacją od lat, oczerniając mnie szeroko po Internecie, szczując na mnie ludzi i instytucje. Starają się zaszkodzić mi we wszystkich aspektach mojego życia. Urągają mi i ubliżają, poniżają. Na swoich stronach, nawołują internautów i moich sąsiadów, do składania donosów na mnie. Zatruwają mi życie. Inwigilują i wtrącają się do moich spraw i mojego gospodarstwa. To przestępczynie. To uporczywe stalkerki.

Wielokrotnie zgłaszałam ich proceder na policji i w prokuraturze w Olecku, ale zawsze spotykam się z odmową wszczęcia dochodzenia przez policję i prokuraturę oraz postępowania przed Sądem karnym w Olecku.

Być może dlatego, że lokalnym służbom taka sytuacja ciągłego zaszczuwania mnie jest na rękę. Być może biorą w tym świadomy udział.

Zastanawia też, kto im zafundował w kolejnych latach wakacje na Mazurach i w zamian za co.

Skądinąd wiem, że wójtowa zafundowała im bilety i darmowe noclegi w Olecku, by wróciły z Ełku do Olecka i złożyły zeznania na moją szkodę, po tym jak opuściły moje gospodarstwo składając masę donosów, przy zachęcie sołtysowej Czukt.

Wygląda na to, że przypadkowe donosicielki stały się narzędziem dla lokalnych służb, do gorliwego zwalczania mnie i nakręcania nagonki przeciwko mnie.

Być może, nie przypadkowo przyjechały do mnie. Być może było to z góry ukartowane.

Izabella Redlarska
511945226

9 komentarzy:

  1. Strasznie perfidne są te kobiety.
    Chodzące zło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne babska. Trzeba ostrzec ludzi na CS by ich nie zapraszali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz indianko , pisz. To co napiszesz, zostanie uzyte przeciwko tobie. Zamkna ciebie, zamkne blogi. Pisz poki mozesz. Czas leci, tik tak. Czas kreatywnej szmaty z czukt mija. Zapowiedziane zostaly odwiedziny sluzb, wiec byly, zapowiedziane jest zamkniecie ciebie, juz sa kroki w tej sprawie, zapowiedziane zamkniecie ryja smieciowi, juz sa dzialania w toku. Pisz dalej, pisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobą zaś zajmą się jedyne wiarygodne służby w tym kraju, Prokuratura Krajowa oraz Centralne Biuro Śledcze.

      Usuń
  4. Iza ,imieninowo życzę zdrowia,wytrwałości i sił.Trudny czas przed Tobą ,wybierz dobre rozwiązanie dla siebie.Tutaj na blogu piszą też życzliwe osoby i ich rady są dobre.
    Trudno mi uwierzyć ,by lekarz zajmował się przez 5 lat nękaniem ,osczerstwami i pomówieniami,nawet jeżeli była niezadowolona z pobytu.
    Obrażanie ,wyzywanie ludzi nic Ci nie przyniesie oprócz ich jawnej niechęci.
    Zostaw to ,niech nagonka będzie jednostronna ,w końcu się wypali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      Ja stalkerów, oszczerczyń nie obrażam. One są stalkerami i oszczerczyniami. One mnie obrażają i urągają mi od 5 lat, napuszczają na mnie obcych ludzi. Obcy ludzie opluwają mnie, bo widzą, że nie reaguję na Facebooku na te ich wyzwiska i oszczerstwa. One mnie zablokowały na stronie, gdzie piszą o mnie. Wyżywają się do woli na mnie. Lata nie reagowałam na to, ale czara goryczy się przelała, teraz, gdy tracę przez nie dom, stajnie i zwierzęta!

      Usuń
  5. Po co Ty masochistycznie puszczasz tu anonimy ,które Cię wyzywają??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie masochizm. Chcę pokazać skalę nagonki.
      I tak wszystkiego, wszystkich parszywych wypowiedzi i pogróżek nie publikuję.

      Usuń
  6. Ta sytuacja śmierdzi dużą korupcją!
    Tamtejsze elity powinny zostać rozliczone i usunięte!
    Tam patologia taka jak u gronkowca w naszej Warszawie!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!