niedziela, 18 grudnia 2022

Niemka słabo pali

Brunhilda nie kupiła opału na zimę i słabo pali w piecu resztkami drewna z mojej drewutni i z pola. W domu bardzo zimno, a w mojej sypialni mroźno. Lód na ścianie i suficie.

Złożyłam wniosek o dodatek węglowy by kupić opał, ale pani socjalna, która się zajmuje rozpatrywaniem wniosków i wypłacaniem tych dodatków powiedziała, że ma na wypłatę aż 60 dni sugerując, że się śpieszyć z wypłatą państwowych pieniędzy której jej dano do zarządzania nie będzie.

To ta sama socjalna Monika Maciejewska, która w sądzie domagała się zamknięcia mnie w zakładzie psychiatrycznym, a następnie założyła mi sprawę sądową za wyzwiska i opisanie w internecie tego ci mi zrobiła.

Podczas tej sprawy o znieważenie socjalnych również domagano się umieszczenia mnie w zakładzie psychiatrycznym, bo to takie wygodne rozwiązanie dla socjalnych i wójta, który okradł moje gospodarstwo i doprowadził je do ruiny i niewypłacalności.

To socjalne napuściły inspektorów weterynarii na moje gospodarstwo w 2017 roku i rozpoczęły te całą nagonkę na mnie i moje gospodarstwo. To one są odpowiedzialne za doprowadzenie do zniszczenia moich hodowli i zrujnowanie mojego gospodarstwa.
A teraz te same osoby decydują czy wypłacą nie swoje pieniądze na zakup opału i robią trudności.

Także możliwe, że w domu trzeba będzie marznąć jeszcze dwa miesiące czyli ogrzewania nie będzie w styczniu i lutym czyli w najmroźniejszych miesiącach roku. Dla osoby chorej na reumatyzm to bardzo zła wiadomość. Mój stan w sytuacji wymrożenia się pogorszy i może dojść do kalectwa. Myślę, że takie działanie GOPSu Kowale Oleckie można uznać za znęcanie się.



2 komentarze:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!