sobota, 31 grudnia 2022

Jaki pierwszy dzień nowego roku, taki cały rok

Dlatego warto zadbać, by ten pierwszy dzień był udany i pożyteczny :) Ja się wykąpałam jeszcze w roku 2022, także w Nowy Rok wejdę czystą stopą i z pachnącym, miękkim, lśniącym włosem. Zmieniłam też pościel na śliczną, kolorową, wesołą.

Przygotowałam sobie doniczki, rośliny i ziemię do sadzenia roślin pokojowych na jutro :) Będę sadzić kwiaty doniczkowe i siać paprykę w pierwszy dzień nowego roku, a co :)

Poza tym mam pół tony książek tutaj do czytania :) Niewykluczone, że wejdę w Nowy Rok z opasłym podręcznikiem do starożytności. Dzisiaj jest czytany i dopóki nie zasnę, będę go jeszcze dzisiaj czytać :) A gdy opadnę z sił, włączę sobie podkast historyczny :)

A jak Wasze Sylwestry? :)

4 komentarze:

  1. Niestety Serbio i Czarnagòro nie masz racji . jaki skwester taki cały rok . czyli znaczy że będziesz chyba brudna cały rok ! ....Ludowe porzekadło mówi: jaki Sylwester, taki cały rok. Dlatego, jeśli chcecie pozbyć się starych problemów, należy się z nimi rozprawić przed Sylwestrem. Dobrym sposobem jest na przykład zapisanie wszystkich swoich trosk i smutków na małych, koniecznie czerwonych karteczkach i spalenie ich podczas sylwestrowej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ci się pojebało trollu, bo ja jestem wykąpana i czysta. Dzisiaj i jutro też będę. Poza tym dzisiaj wysprzątałam otoczenie wokół siebie i jest czysto. Zaś jaki pierwszy dzień, taki cały rok więc jutro będę sadzić i siać by w przyszłym roku tym się właśnie zajmować pasjami przez cały rok. Zadbałam też o zaopatrzenie spożywcze. Jestem dobrze zaopatrzona. Głód do ócz mi nie zagląda :)

      Usuń
  2. U mnie spokój. Przywitałam go herbatą i poszłam spać. A teraz był już pierwszy spacer nad morzem. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie. Morze dodaje energii. Zazdroszczę jego bliskości :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!