niedziela, 3 wrze艣nia 2017

Potrzebna pomoc! 馃槩馃槩馃槩

Potrzebuj臋 desek i krokwi na wymian臋 sufitu i remont dachu domu i stajni oraz wstawienie nowych drzwi do tej lepszej stajni (stajni w lepszym stanie).

By膰 mo偶e to umo偶liwi zostanie mi w domu na gospodarstwie i dalsze utrzymywanie zwierz膮t. Niestety s膮d olecki pozbawi艂 mnie jakichkolwiek 艣rodk贸w na remont stajni i domu.

Opieka spo艂eczna w Kowalach Oleckich, zamiast pomaga膰 - szkodzi mi ile wlezie.

Musz臋 prosi膰 obcych ludzi dobrej woli o pomoc w obliczu nadchodz膮cych donos贸w, kontroli i nakaz贸w oraz zimy.

Dodam, 偶e 90% poniemieckich budynk贸w na Mazurach jest w stanie z艂ym, bardzo z艂ym lub fatalnym, ale nikt na w艂a艣cicieli nie sk艂ada donos贸w do Nadzoru Budowlanego, nikt nie nasy艂a psychiatr贸w, i w艂a艣ciciele uszkodzonych budynk贸w, nadal u偶ytkuj膮 swoje budynki bez problemu.
Trzymaj膮 w nich zwierz臋ta, mimo p臋kni臋膰, wybrzusze艅, zapadaj膮cych si臋 dach贸w. Sami mieszkaj膮 w podobnych poniemieckich budynkach.

Przez nikczemn膮 zmow臋 Marty Piotrowskiej, Izki Urbaniak i niekt贸rych lokalnych s艂u偶b, jestem nieustannie atakowana i n臋kana.
Chc膮 zagarn膮膰 moje zwierz臋ta, a mnie wyrzuci膰 z mego domu i mojej ziemi.
Chc膮 mi zrobi膰 wielk膮 krzywd臋. Wykorzystuj膮 do tego moj膮 sytuacj臋 materialn膮 (zarwany sufit) i niezliczone, zjadliwe przepisiki, kt贸re wyszukuj膮 tendencyjnie, w z艂ych zamiarach, by mi zaszkodzi膰. Dzia艂aj膮 w z艂ej wierze i w z艂ych zamiarach. To 藕li ludzie.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel. 511945226

Je艣li chc膮 Pa艅stwo pom贸c, prosz臋 o kontakt telefoniczny.

3 komentarze:

  1. powinna艣 zg艂osi膰 do policji adresy tych 90% rozwalaj膮cych si臋 budynk贸w, 偶eby pokaza膰, 偶e s膮 w gorszym stanie ni偶 Twoje. Mo偶e si臋 zajm膮 innymi a nie Tob膮

    OdpowiedzUsu艅
  2. mia艂o by膰 do nadzoru budowlanego a nie policj臋.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Rozpadaj膮 si臋 budynki poniemieckie ludziom w oczach przy g艂贸wnych drogach, w 艣rodku wsi i nikt ich nie nachodzi, 偶adnych nakaz贸w i zakaz贸w nie wydaje, tylko sobie ze mnie koz艂a ofiarnego zrobili i dokopuj膮 mi co rusz! 馃槱馃槩馃槯

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!