czwartek, 16 lutego 2023

Apel do studentów prawa


POLSKA PAŃSTWEM POLICYJNYM i SKORUMPOWANYM

Chcę wam uzmysłowić jak bardzo restrykcyjne prawo mamy w Polsce, prawo, które wspiera terror i korupcję w organach państwowych działających na szkodę obywatela - przepisy rodem z komuny, które poniewierają obywatelami, łamią podstawowe prawa człowieka, bo zmuszanie kogokolwiek do jakichkolwiek terapii to jest nadużycie tak samo jak wywożenie zwierząt pod pozorem ich ratowania i ich nie zwracanie mimo wyroku uniewinniającego.

Nie jestem seryjnym mordercą ani podpalaczem, nikomu niczego złego nie zrobiłam by być w ten sposób traktowana. Nigdy żadnych zwierząt nie maltretowałam ani nie zaniedbywałam.

Organy demokratycznego państwa są powołane by chronić i wspierać obywateli tymczasem oleckie organy (wójt Kowali Oleckich, GOPS Kowale Oleckie, PIW Olecko, olecka policja , olecka prokuratura, olecki sąd):

- ignorują moje zawiadomienia o przestępstwach na moją szkodę i moich zwierząt (policja, prokuratura, sąd)
- prześladują mnie od lat odwetowym zakładaniem spraw o naciągane duperele (policja, prokuratura, sąd, GOPS)
- złośliwie wywiozły mnie z 10-15 razy na przymusowe badania wbrew mojej woli (sąd, policja, prokuratura)
- założyły zdrowej osobie sprawę o umieszczenie w psychiatryku wbrew woli mojej i mojej rodziny (GOPS Kowale Oleckie)
- napadły na mnie w moim domu (GOPS, policja, fundacja, wójt, PIW)
- okradły mnie (policja, fundacja, wójt, PIW)
- włamały się do mojego domu (policja, fundacja, wójt)
- zniszczyły drzwi, wybiły okno (policja)
- oczerniły mnie i oszkalowały (GOPS, policja, prokuratura, fundacja, wójt, PIW)
- wrobiły mnie w sprawę karną o rzekome zaniedbywanie zwierząt (GOPS, wójt, PIW, policja, prokuratura, fundacja, podstawieni weterynarze)
- pozwalają by psychopatyczna klika szkalowała i nękała mnie przez internet od 10 lat (policja, prokuratura, sąd)
- zrujnowały moje gospodarstwo (GOPS, wójt, PIW, policja, prokuratura, fundacja, sąd)
- zniszczyły moje wieloletnie hodowle zwierząt (GOPS, wójt, PIW, policja, prokuratura, fundacja, sędzia)
- nadal próbują zamknąć w psychiatryku osobę całkowicie zdrową psychicznie i umysłowo (GOPS, wójt, PIW, policja, prokuratura, fundacja, podstawieni psychiatrzy, sędzia)
- piszą fałszywe opinie (GOPS, wójt, PIW,  prokuratura, fundacja, podstawieni psychiatrzy i psychologowie, podstawieni weterynarze)
- składają fałszywe zeznania (GOPS, wójt, PIW, policja, asesor prokuratora, fundacja)
- wymordowały zastrzykami i głodzeniem dużą część moich owiec i kóz (wójt, PIW, podstawieni weterynarze)
- oddali w złe warunki moje stado owiec i kóz (wójt, PIW)
- sprzedają po kilkakrotnie zaniżonej cenie moje owce i kozy (wójt, ARIMR, komornik)

To pokazuje, że organy państwa, wręcz państwo stało się wrogiem numer jeden i głównym agresorem atakującym bezbronną kobietę.

Takie działania państwa są sprzeczne z jego ochronną rolą i uprawnieniami nadanymi przez Naród.

Naród dał organom władzę by chroniły obywatela, a nie znęcały się nad nim, okradały go i niszczyły mu życie. To co robią te organy mi to jest zalegalizowane bezprawie, ustawiczny atak na mnie i moje gospodarstwo.

Podczas dwudziestolecia międzywojennego było surowe prawo dla urzędników nadużywających swoich uprawnień. Teraz są bezkarni. Teraz bezkarnie krzywdzą bezbronnych ludzi.

Wy, przyszli prawnicy musicie zmienić prawo w Polsce by było przyjazne i chroniło obywatela, bo to, że te organy nadużywają swoich uprawnień w złej wierze i robią to bezkarnie jest wina prawników, legislatorów którzy takie prawo opracowali i wdrożyli. Wy to musicie poprawić.
 
Musicie całkowicie zmienić nastawienie ustaw wobec obywatela. Musicie napisać ustawy na nowo z uwzględnieniem praw człowieka. 

4 komentarze:

  1. Czy będziesz na bieżąco informować o swojej sytuacji ? Ile osób chce ci pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogini Isztar udało ci się zdać egzaminy ? I co teraz z twoimi studiami ? Będziesz studiować w przyszłym roku również ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję ci Indianka, mam podobny problem z mopsem w moim miejscu zamieszkania, mam wrażenie że oni mają jakąś bezkarność, kłamią, mam podobne odczucia. Czy ktoś się może orientuje - jeśli mops składa do sądu że dana osoba powinna byc przebadana psychiatrycznie, ew. umieszczona w szpitalu na obserwacji, czy jest cos takiego jak utajnienie sprawy, żeby się potem osoby niepowołane nie dowiedziały że choruje? Bliska mi osoba ma taki problem, że sąsiedzi zaczęli jej się bać, ze może psychicznie chorować, poszli do mopsu, ten złożył do sądu wniosek, pewnie ją w końcu przebadają, sąd powiadomi na koniec mops jaki był wynik sprawy. Wtedy sąsiedzi tej osoby się tez na pewno dowiedzą, czy choruje, bo na dyskrecję mopsu nie ma co liczyć. Mam obawy, żeby tej osobie coś się nie stało, bo jej już wcześniej grożono pobiciem jak się nie wyprowadzi.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!