piątek, 19 stycznia 2018

Wniosek o zmianę sędziego


II RNs 181/17

Adresat:
Sędzia Sądu Rejonowego
Andrzej Borowski
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10
fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


Wniosek o zmianę sędziego

W związku z: odmową przeniesienia sprawy do Szczecina, gdzie mieszka moja rodzina, odmową umorzenia sprawy przeciwko mnie opartej na fałszywych opiniach urzędników (brak jakiejkolwiek reakcji sędziego Andrzeja Borowskiego na moje wnioski, jakbym zupełnie się tu nie liczyła), przeciwko którym toczy się postępowanie w prokuraturze o poświadczenie nieprawdy w dokumentach urzędowych mających wpływ na wszczęcie przeciwko mnie procedury o umieszczenie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym oraz w związku z brakiem zgody sędziego na badanie psychiatryczne przez bezstronnego, wnioskowanego przeze mnie psychiatrę szczecińskiego, a wywieranie na mnie nacisku, abym poddała się badaniom na Mazurach w miejscu nie gwarantującym mi bezstronności i rzetelności badania psychiatrycznego, wnoszę o zmianę składu sędziowskiego.

Wysoce mnie niepokoi praktyka stosowana przez niektóre komusze układy w tym prokuratury, które potrafią zamknąć w psychiatryku na długie lata osoby całkowicie normalne i zdrowe psychicznie, tak jak w tych, opisanych w artykule poniżej przypadkach:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017- 04-10/nieslusznie-spedzil-8-lat-w-zakladzie-psychiatrycznym-jest-decyzja-sadu/

Bardzo oburza mnie i wysoce niepokoi brak odpowiedzialności sędziów za rujnowanie normalnym ludziom życia. Sędzia Andrzej Borowski zdaje się do takich bezkarnych ludzi należeć, boję się, że mnie skrzywdzi, dlatego nie chcę być przez niego sądzona. Uważam, że sprawa wszczęta przeciwko mnie na podstawie fałszywych przesłanek, powinna być natychmiast umorzona.

Tak się nie stało, więc wskazuje to na silną chęć sędziego Andrzeja Borowskiego aby uwięzić mnie w zakładzie psychiatrycznym pomimo bycia osobą zdrową psychicznie.

W przeszłości, mieszkając w Szczecinie, byłam badana przez psychologów przed przystąpieniem do pracy w szkolnictwie oraz przed przystąpieniem do egzaminu na prawo jazdy. Te badania wykazały moje pełne zdrowie psychiczne i pełnię władz umysłowych. Były one bezstronne. 

Tu, na Mazurach na taką bezstronność i uczciwość nie mogę liczyć, jak pokazała fałszywa opinia lekarza psychiatry Daniela Obary.

Ten pan poświadczył w swojej debilnej opinii wydanej bez badania mnie, że między innymi u mnie na podwórku widział "latające luzem lamy", które de facto nigdy tu nie były hodowane i których nie mam, twierdzi kłamliwie, że śpię w stodole (nie mam stodoły i śpię w moim domu). Twierdzi też, że muszę być zamknięta w psychiatryku (mimo braku jakiegokolwiek powodu).

Pan Obara zainkasował za tę nieprofesjonalną opinię 350 złotych od GOPS Kowale Oleckie, który bezpodstawnie nalega, by mnie za wszelką cenę pozbawić wolności i zwierząt oraz wywiera naciski na mnie na sprzedaż gospodarstwa i wyprowadzkę z Czukt.

W związku z powyższym wnoszę o zmianę sędziego. 

Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!