wtorek, 7 maja 2024

Nanoszenie mapy historycznej

Dzisiaj na laboratorium podczas ćwiczeń z kartografii nanosiliśmy niemiecką mapę historyczną na współczesną. Trzeba było znaleźć punkty zbieżne na obu mapach i je wprowadzić do programu QGIS. Mapy się różnią językami (niemiecki i polski) i infrastrukturą. Analizowałam dokładnie mapy by znaleźć podobieństwa, bo momentami bardzo się różniły. Ćwiczenie skończyłam i oddałam wysyłając na TEAMS.
Na tym przedmiocie nie mam żadnych zaległości. Wszystkie ćwiczenia mam oddane w terminie. 😊

2 komentarze:

  1. To jest chyba bardzo proste. Jak dzieci w przedszkolu chyba coś podobnego mają znajdź podobieństwa i różnice. Mam rację?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zrób to w programie QGIS jak to takie proste.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!