niedziela, 2 maja 2021

W majówkę, całą sobotę spędziłam na dachu rozbierając stary budynek

W majówkę, całą sobotę spędziłam na dachu rozbierając stary budynek gospodarczy, czyli pracowicie - jak na pracoholika przystało 😁

Ale, było w tym dużo satysfakcji i przyjemności. Satysfakcję sprawiała mi odwaga w spinaniu się po rozpadającym się dachu - pokonanie lęku wysokości, prawidłowe rozpoznanie i wyczucie, gdzie mogę bezpiecznie stanąć, a przyjemność sprawiało podziwianie zielonych krajobrazów i śpiewu ptaków z wysokości rozbieranego dachu 😍👌

Zastrzyku energii do pracy fizycznej dodała mi tabliczka czekolady podarowana przez znajomego, bo pewnie inaczej niedoczynność tarczycy uśpiłaby mnie na tym dachu 😁

Energii starczyło też na radosne podśpiewywanie. Cudownie wygląda Ziemia z wysokości. 😍

Moja dachowa akcja wzbudziła zainteresowanie moich kotów, z których dwa przyłączyły się do mnie :) 😺😸

Tak radośnie i beztrosko sobie działając na wysokości zdjęłam większość dachówek z dachu 👌

W niedzielę należy mi się porządny grill, ale ma padać deszcz, więc w mrocznych czeluściach chałupy sąsiada będę się posilać mięsem z kapustą 😎
Pewnie i on nie omieszka zagnać mnie do roboty na jego gospodarstwie 😁

Izabella INDIANKA Redlarska

2 komentarze:

  1. Dlaczego masz pracować u sąsiada ? Czyżbyś znowu przyrządzała goloneczkę? Dziś grill ? A to dobrze że święcisz dzisiejszy dzień i jutrzejszy. Są to bardzo ważne dla Polski daty szczególnie jutrzejsza i kolejna rocznica . Jak będziesz świętować te święta ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świętowałam na dachu drewutni. Zdjęłam mnóstwo dachówek.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!