piątek, 11 września 2020

Porządki - odcinek 11

Chyba dzisiaj porządków nie było, bo przeszukiwałam pilnie internet w poszukiwaniu podręczników do prawa. Trochę w ciemno, tak dla orientacji, by się dowiedzieć co jest dostępne i w jakiej cenie, lub na jakich warunkach. Jest trochę materiałów dostępnych online. Mam część starych podręniczków wchodzących w skład programu nauczania prawa. Przejrzałam też Allegro (głównie stare podręczniki) i księgarnię Becka oraz Bibliotekę Narodową. Biblioteka Narodowa niestety tylko bardzo stare publikacje udostępnia. Może coś tam wyszukam sobie pożytecznego i przydatnego z zakresu historii prawa i państwa. W księgarni Becka są dostępne fragmenty nowych podręczników. Na początek mogę je spróbować czytać i zobaczyć jak mi będzie szło, bo książki są bardzo drogie i nie mam za co ich kupić póki co. Oczywiście, będę jeszcze explorowała internet. Może coś jeszcze dorwę pożytecznego z zakresu nauki prawa.

4 komentarze:

  1. Jak idzie sprzedaż płodów ogródkowych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpowiem może troszeczkę, choć nie wiem czy coś znajdzie Pani. Proszę przeszukać BUW (Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego). Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!