poniedziałek, 6 lipca 2020

Zrabowane zwierzęta były zadbane



Trzeci świadek potwierdził w sądzie, że zrabowane zwierzęta były zadbane i nie było podstaw do ich wywiezienia.

Podczas rozprawy było powiedziane i zaprotokołowane, że wszystkie zwierzęta  zarówno 2 i 3 maja 2018 jak i 8 kwietnia 2019 były zadbane i zdrowe oraz, że na gospodarstwie była pasza i woda oraz opieka, a policjant Warsiewicz zataił zagryzienie owiec przez psa Naruszewicza.

Sprawa dotyczyła znieważenia policjantów podczas napadu na moje gospodarstwo i kradzieży moich koni.

Żadnego znieważenia nie było. Policjant Warsiewicz rzucił się na mnie, bo filnowałam kradzież mojego mienia.

Wytrącił mi tablet z rąk, który spadł na ziemię i który sobie wzięła siwa, stara i gruba Elwira Jakubiak, pomagaczka Elżbiety Kozłowskiej.

Ja zostałam  skuta kajdankami i wywieziona z gospodarstwa, podczas gdy tłum obcych ludzi plądrował moje gospodarstwo i włamał się do mojego domu i demolował mój dom, grzebał w szufladach i segregatorach, kradł pieniądze i dokumenty oraz dowody do spraw sądowych.

Świadek potwierdził, że zrabowany z domu pies kochał tylko mnie, był zadbany, dobrze odżywiony i bronił dostępu do domu.

Indianka

20 komentarzy:

  1. Nie kłam. Sprawa 518/19 to o znieważenie policjantów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czym polega rzekome moje "kłamstwo", oszczerco przebrzydły? że też tobie język nie zgnije i nie odpadnie, świnio przebrzydła.

      Usuń
  2. Rozprawa była o zwierzęta dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że nie stricte o zwierzętach, ale w związku ze zwierzętami. Podczas kradzieży mojego dobytku zostałam zaatakowana przez policję i powalona na ziemię, a mój tablet został wytrącony mi z rąk przez policjanta Warsiewicza.

      Usuń
  3. Byłaś w sądzie na sprawie o konie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się, że sprawa dotyczyła rzekomego znieważenia policjantów biorących udział w kradzieży moich koni.

      Usuń
    2. "Okazało się"? To ty nie wiesz o co jesteś oskarżona i na jaką sprawę jedziesz? Chyba że masz ich tyle że już się pogubiłaś?

      Usuń
  4. Doprowadzili cię do sądu? Masz wyrok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, musiałam sama dojechać na rowerze.
    Nie ma wyroku, bo jestem niewinna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że przy okazji tej sprawy, wreszcie udało się przesłuchać właściwych świadków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic do ciebie nie wróci, no chyba że karma. Za te wszystkie życzenia śmierci i chorób zgnijesz w piekle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie bydlaki, które wzięły udział w wyrządzeniu mi wielkiej krzywdy i zrujnowaniu mojego życia, zniszczeniu moich hodowli - zasługują na śmierć i na piekło. Życzę im śmierci.

      Usuń
  8. Kto pytał świadków w sprawie o znieważenie policjantów o stan zwierząt? może jeszcze o temperaturę otoczenia i stosunki wodne pytał? przecież to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pytałam, czyli najlepszy rzecznik praw hodowcy na świecie :)
    Pani sędzia też była ciekawa, jak było na prawdę. Teraz wie.
    Pies Niemki wyjechał z mojego podwórka tylko dlatego, że fundacja sądziła, że jest moim psem, a nie dlatego, że był zagłodzony, zaniedbany, chory czy zagrożony.

    Amarii też były zadbana, zdrowa i w dobrych rękach właścicielskich.

    Aha. świadek potwierdził, że nie było żadnego pożaru domu ani dymu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda pani sędzia się trochę buntowała o moje rozbudowane pytania, ale wytłumaczyłam, że to ma związek ze sprawą, bo to nie był odbiór, tylko kradzież i policjanci brali udział w kradzieży, a złodzieja nie można obrazić przecież. Skoro kradnie, jest złodziejem. Proste. Skoro napada, jest bandytą. Taka prawda obiektywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trochę się buntowała"? Hahaha przecież znowu zostałaś ukarana za zakłócanie porządku ;)
      Takie pierdy to tylko na blogu możesz wciskać. Na naszej grupie już jest obszerna relacja z rozprawy 😂

      Usuń
    2. Nie zakłócałam porządku i nie byłam ukarana.

      Usuń
  11. No to masz sprawę wygraną, czekam na wyrok, który umieścisz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą Kozłowską też przeczolgalas?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!