sobota, 13 czerwca 2020

Zostałam okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą

Potrzebuję poradę prawną jak odzyskać ukradzione zwierzęta.

Zostałam okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą. Urzędnicza klika w powiązaniu z fundacją pseudo pro zwierzęcą ukradła mi 50 owiec i kóz, 6 koni i rasowego psa. Miały miejsce dwa napady: 2 i 3 maja 2018 roku, oraz 8 kwietnia 2019 roku.

Pierwsza grabież odbyła się w środku nocy. Ukradziono owce i kozy oraz dwa psy.

Podczas drugiej, wywieziono mnie z gospodarstwa i podczas mojej nieobecności, włamano się do domu z którego ukradziono przemocą przy udziale poskromu, rozwścieczonego napaścią psa, oraz dokumenty i dowody do toczącej się sprawy sądowej oraz 2000 złotych, a z łąk zrabowano konie i kilka kóz i owiec.

W kradzieży brała udział komenda policji w Olecku i Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku oraz fundacja Molosy Adopcje. Ukradli mi zdrowe, zadbane zwierzęta i większość z nich zamęczyli na śmierć.

Od dwóch lat przetrzymują moje owce i kozy, a od roku konie i rasowego psa. Złożyłam stosowne zawiadomienie do oleckiej prokuratury, ale ona jest powiązana zawodowo i towarzysko z policją i weterynarią. Nie chce mi pomóc, wręcz przeciwnie, działa ewidentnie na moją szkodę. Co robić? Jak odzyskać zwierzęta? Zostały wywiezione bezprawnie, bez wyroku sądu i bez decyzji administracyjnej.

Faktem jest, że w środku nocy 3 maja 2018 roku wywieźli 50 ŻYWYCH, zdrowych zwierząt, a po kilku miesiącach 20 z nich było już martwe.

Na moim YouTube jest film nakręcony 2 maja 2018 kilka godzin przed kradzieżą zwierząt w nocy. Widać dokładnie zadbane i dobrze traktowane, spokojne, zrelaksowane zwierzęta i przyjaźń moją z końmi. Konie odważnie i bez lęku podchodzą do mnie się łasić. Uwielbiają mnie. Gdybym je źle traktowała, uciekałyby przede mną.

Owce i kozy także nie uciekają przede mną, nie kaszlą, nie są chore. To świadczy o bardzo dobrym moim podejściu do zwierząt i ich dobrym traktowaniu oraz doskonałej kondycji zrabowanych zwierząt.

Pies, który się do mnie łasi, w schronisku nie daje się nikomu dotknąć. Ujada na hycli. Próbują mu w schronisku złamać charakter, a to pies obronny, rasowy owczarek środkowoazjatycki, który bronił mnie przed intruzami oraz moje mniejsze zwierzęta przed psami sąsiadów. Łamią psinie charakter. 😕

Na podwórku w dniach odbioru nie było żadnej padliny, ani chorych zwierząt. Wszystkie były zdrowe i znakomicie odżywione. Zwierzęta w momencie rabunku znajdowały się na moich łąkach, gdzie pasły się i miały dogodny dostęp do wody w 7 stawikach oraz 3 rzeczkach. Pies znajdował się w domu, na łóżku.

Stajnia była otwarta, czysta, znajdowała się tam pasza dobrej jakości oraz sucha, czysta ściółka oraz lizawki solne. W zagrodzie i magazynie znajdowała się pasza objętościowa i treściwa oraz zapas lizawek solnych.

Tak wyglądały moje zwierzęta na mojej farmie przed ich kradzieżą, oraz ich dobrostan i warunki hodowli:

https://rzecznikprawhodowcy.blogspot.com/2019/07/klacz-denver-de-rebelle-mp.html

https://zwierzetaindianki.blogspot.com/2020/06/denver-i-fineasz-na-moim-podworku.html

https://rzecznikprawhodowcy.blogspot.com/2019/07/fineasz-oo.html

https://korespondencjaprawna.blogspot.com/2019/07/indiana-przed-kradzieza_7.html

https://fundacjaobronyhodowcy.blogspot.com/2019/07/zielone-podworko.html

http://ranchoderebelle.blogspot.com/2020/05/czyste-zielone-podworko-i-duza-wiata.html

https://rzecznikprawhodowcy.blogspot.com/2019/07/stajniawiata-moich-koni.html

https://fundacjaobronyhodowcy.blogspot.com/2019/07/lizawka-solna-w-zagrodzie.html

Zdjęcia od 2008 do 2020 roku czyli ostatnie 12 lat hodowli i gospodarzenia:
http://www.garnek.pl/indianka/a

Filmy z mojego gospodarstwa, w tym filmy o zwierzętach.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLf8mofkstclEVetxx9kj1jQwWpd5kP6FR

Fundacja zarabia na zbiórkach, datkach, na finansowaniu przez gminę, na obciążaniu właściciela sztucznie napompowanymi, nadymanymi do granic absurdu kosztami zawierającymi pokaźny zysk, na płatnych pseudo "adopcjach", na sprzedaży zrabowanych zwierząt do innych stadnin lub do rzeźni. Tak - do rzeźni. Po to zabierają cudze zwierzęta, by oddać je do rzeźni! To jest ta pseudo "troskliwa opieka" fundacji. Na to wpłacacie datki. 😕

Te paniusie fundacyjne żyją luksusowo dzięki swoim oszustwom i szwindlom. Dzieci wpłacają swoje kieszonkowe na ratowanie zwierzątek, a cwaniary za to sobie wygodnie żyją jak królowe. Mają na papierosy, na kosmetyczkę i na samochody terenowe i motory oraz na zakup nieruchomości, o ile nie przejęły już cudzej nieruchomości za fałszywie wykreowane zobowiązania na podstawie Ustawy o Ochronie zwierząt.

Uwaga na hejterów: hipoteza, że fundacje kręcą lewe interesy na grabieży cudzego majątku jest zwalczana niemal z urzędu. Zbyt gigantyczne pieniądze stoją za tą branżą, by miała tak po prostu pozwolić na zepsucie im interesu.

Sama Viva obraca milionami i wywiera wielki nacisk na ustawodawcę w temacie zwiększania przywilei  dla fundacji. Dzięki jej lobbowaniu, w tej chwili byle szemrana fundacja może się każdemu właścicielowi włamać w środku nocy do domu i go okraść oraz sponiewierać. Wam też! 👈

Nie dajcie się wkręcać w hejt przeciwko hodowcom!

Więcej w temacie:

http://ranchoderebelle.blogspot.com/2020/04/moje-pieski-i-kotek.html

http://ranchoderebelle.blogspot.com/2020/04/koty-jedza-jaja-na-twardo.html

https://fundacjaobronyhodowcy.blogspot.com/

https://veganterror.blogspot.com/






12 komentarzy:

  1. Usuneli Cię z grupy na fb Porady Prawne? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkodzi. Założę swoją grupę porad prawnych. Na tamtej grupie żadnych porad nie było tylko hejt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Złóż do sądu wniosek o przydzielenie obroncy z urzędu. Nic nie zapłacisz za to

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest obrońca, ale mnie nie broni. Nawet akt nie przeczytał. Telefonu nie odbiera. Muszę się bronić sama, a jestem chora i nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stalkerzy wchodzą na te strony na które ja wchodzę żeby zadać pytanie prawne i powodują że jestem hejtowana i wyrzucana z tej grupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyna sprawiedliwa, jedyna mądra i praworządna, a cała reszta to głupcy, hultaje i niegodni aby być współobywatelami. Bezpieczeństwo gwarantują konfederaci i Krzysztof Bosak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli nie jesteś zadowolona z obrońcy to napisz skargę do ORA na niego i wniosek do sądu o zmianę obrońcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma Pani grupę porad prawnych. jeśli tak yo proszę o namiar. bo też potrzebuję porady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma Pani grupę porad prawnych. jeśli tak to proszę o namiar. bo też potrzebuję porady.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!