czwartek, 25 czerwca 2020

Cenzura Facebook'owych debili w natarciu


Izabella INDIANKA Redlarska

11 komentarzy:

  1. Po chuj tam ciągle wracasz? Ja nie mam fejsbuka i żyję. Jesteś uzależniona chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli cię chuj, że tam wracam?
      Skoro pedały mogą na mnie pluć dzień w dzień 24 godziny na dobę - ja mam prawo swoje trzy grosze też powiedzieć.

      Usuń
  2. Izuniu, trochę inaczej pisałaś na fb i pomyślałam, że ktoś to zgłosi. Z grubsza to tak było, że pedały (na pewno tego użyłaś) będą w takim stroju uczyć dzieci. To było rasistowskie, a jak wiesz, nie wolno tego robić. W przyszłości trzymaj na wodzy własne myśli, bo zapłacisz potworną karę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niuniu, napisałam na Facebooku to co jest napisane - weź spójrz do góry I przeczytaj za co jest ban. za stwierdzenie faktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktem jest tylko to, że nie nadajesz się z tymi prymitywnymi tekstami na fb, idź poczytać sobie Gazetę Rolnika :))))

      Usuń
    2. Moje teksty są trafne i dobitnie, stąd piana
      na pyskach szubrawców i donosy na mnie.

      Usuń
  4. Niuniu, Oświeć mnie - pedały to jaka rasa?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!