sobota, 18 kwietnia 2020

Każde dziecko ma prawo się urodzić i mieć szansę żyć


Projekt ustawy Kaji Godek popiera aborcję, gdy zagraża ona życiu matki, różni się tym, że daje szansę każdemu dziecku się urodzić, nawet choremu.

Każde dziecko ma prawo się urodzić i mieć szansę żyć. Czyli gdy matce ciąża nie grozi śmiercią, dziecko ma prawo się normalnie urodzić i żyć.

Lekarze często twierdzą, że dziecko będzie ułomne, lub zaraz po porodzie umrze, a rodzi się zdrowe i żyje.

Dajcie szansę niewiniątkom. To cząstka was. Dajcie im żyć 🌹
👫🤾‍♂️🤾‍♀️👪🧘‍♀️🧘‍♂️🤼‍♂️🤼‍♀️🤽‍♂️🤽‍♀️

9 komentarzy:

  1. Idź, zapytaj pani Godek, kto zajmuje się jej dzieckiem gdy ona prowadzi swoją działalność po kilkanaście godzin dziennie. Bo przeciętnej matki nie stać na taką opiekę, żeby choć trochę oderwała sie. Ja zapytałam na fejsie, w sposób kulturalny, dostałam nawet kilkadziesiąt lajków, zanim usunęła moją wypowiedź i zablokowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To sprawa pani Godek, w jaki sposób zajmuje się swoim dzieckiem. Ważne, że dba o nie najlepiej jak potrafi i może oraz broni prawa innych dzieci do narodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się nim nie zajmuje, w tym problem. Robi to kto inny. Inne matki nie mają takiej możliwości, żeby opiekę zlecić komu innemu.

      Usuń
    2. To te inne matki, które muszą zajmować się upośledzonymi dziećmi i mają z tym wielki problem, jeżeli to je przerasta, niech oddadzą dzieci do domu dziecka. Po to one są.

      Usuń
  3. Chyba nie zrozumiałaś, skoro Pani Godek wynajmuje opiekunki a sama zajmuje się swoją karierą to jednak ciężko powiedzieć, że zajmuje się dzieckiem najlepiej jak potrafi. To wynajęte panie opiekunki wychowują, dbają i zajmują się jej dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ty nie rozumiesz tego, że pani Godek opiekuje się swoim dzieckiem poprzez wynajmowane opiekunki o ile to prawda, bo nie znam sytuacji z bliska. Nie porzuciła dziecka - zajmuje się nim, a czy osobiście czy z pomocą opiekunek to jej prywatna sprawa, a nie wasza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie opiekunki zajmują się dzieckiem za pieniądze, więc zarabiają i tutaj krzywdy nikt nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żłobki, przedszkola, szkoły zajmują się cudzymi dziećmi za pieniądze, więc nie widzę w tym nic złego ni dziwnego, że opiekunki miałyby zajmować się dzieckiem pani Godek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście uważam, że to matka powinna zajmować się swoimi dziećmi, bo pamiętam, że jako małe dziecko bardzo źle czułam się w żłobku i przedszkolu. To było dla mnie traumatyczne, stresujące przeżycie. Nienawidziłam tego zrywania o świcie aby mnie odstawić do opiekunki czy przedszkola. Blee... Okropne to było!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!