piątek, 8 listopada 2019

Pierwsze zgony z powodu stratowania

Pierwsze zgony owiec w maju 2018 roku nastąpiły na skutek złej organizacji transportu zwierząt przez fundację Molosy Adopcje.

Owce i kozy transportowano w groźnym dla zdrowia i życia zwierząt ścisku.

Dwie pierwsze owce zdechły z powodu odniesionych obrażeń mechanicznych. Nosiły ślady stratowania podczas transportu i kojcowania w ciasnych kojcach na farmie w Sokółkach. To diagnoza doktora Chlebusa po sekcji zwłok.

Te dwie pierwsze padłe w Sokółkach owce nie były zarobaczone.
Były zdrowe. Nie były zagłodzone. Przyczyną zgonu były obrażenia powstałe podczas tratowania zrabowanych zwierząt.

Pozostałe owce zrabowane z farmy Indianki oglądane po tygodniu od rabunku wyglądały, jakby były intensywnie głodzone przez tydzień.
Zero paszy przez tydzień.

Owce na farmie w Sokółkach były przerażone. Stado bało się swoich oprawców. Uciekały od nich w popłochu.

Chlebus zeznał, że owce u Indianki zawsze były spokojne i szczęśliwe, natomiast na farmie w Sokółkach były totalnie przerażone i beczały rozpaczliwie.

W Vetolu pracuje kilku weterynarzy.
Ja miałam zaufanie tylko do Chlebusa. Tylko on w ostatnim czasie przyjeżdżał na gospodarstwo. Szemis i ten trzeci odmawiał.
Dawniej często przyjeżdżał też Szemis.

Wcześniej wszyscy weterynarze Vetolu, głównie Szemis - odrobaczali, szczepili: psy, konie, kozy, krowy i inseminowali krowy.

Niechętnie i nie zawsze wystawiali rachunki. Z powodu niechęci do wystawiania rachunków przestali przyjeżdżać.

W ostatnim czasie przyjeżdżał tylko weterynarz Piotr Chlebus, a ci pozostali dwaj odmawiali usług na farmie, ale pasty i leki oraz środki opatrunkowe sprzedawali w sklepie w Olecku.

Co roku pojawiał się na farmie weterynarz Słowik, który głównie szczepił psy, czasem konie, kozy i owce. Badał krew krów i kóz na obecność brucelozy i gruźlicy.

Kilka lat temu Chlebus opatrywał klacz Denver, która ucierpiała na skutek znęcania się nad nią przez Wąsewicza. Klacz miała ranę. Podły rolas najeżdżał na klacz qładem i ją pokaleczył. :(((

Takiego "wolontariusza" zatrudniła Kozłowska, by ukradł mi w kwietniu 2019 roku, dwie porzucone przez nią na polach kozy. Wsadził kózkę do bagażnika i zamknął na klucz. Zwierzę nie mogło oddychać. :(((

Indianka




10 komentarzy:

  1. Indianko, teraz podajesz budujące informacje. Brawo! Podziwiałem Ciebie za wytrzymałość na te nagonki hejterów, które tu wcześniej opisywałaś. Czy masz wrażenie, że teraz, w tym obrocie sprawy nieprzychylne Tobie otoczenie zaczyna czuć respekt do Ciebie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozmawiam z moimi wrogami, którzy mi z premedytacją szkodzą. Gardzę nimi.
    Nie wiem czy cokolwiek czują, bo to podłe kreatury pozbawione sumienia.
    Mają swoje za uszami i zawsze będą kłamać.

    Natomiast prawnik Kozłowskiej ładnie uśmiechnął się do mnie ostatnio i pożegnał po rozprawie. Chyba docenił moje umiejętności śledcze w trakcie przesłuchiwania świadka. Wcześniej raczej tak nieprzychylnie na mnie patrzył, a teraz jakoś przyjaźniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy wyszedł świadek z sali przesłuchań podziękowałam mu, że mówił prawdę, bo mnie tym miło zaskoczył. Co prawda istotne rzeczy przemilczał z aktywną pomocą sędzi, ale i tak z niego wydobylam wiele cennych szczegółów.

    Gdy mu podziękowałam sąsiedzi graniczacy z moim gospodarstwem rzucili się do niego by im zdradził jakie były pytania 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie Chlebus nie słodził, był wkurzony, że złożyłam na niego skargę, iż odmówił mi odrobaczenia koni w maju 2018 roku. Ale zeznawał zgodnie z prawdą, choć kilka istotnych rzeczy przemilczał, na szczęście mam na to dokumenty, że sprzedał mi szczepionki, odrobaczenie i antybiotyki kilka tygodni przed kradzieżą stada owiec i kóz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też nagranie, jak mi odmawiał sprzedaży odrobaczenia dla koni. Nie było to przyjemne zajście. Całkowicie odmówił mi świadczenia usług po tym, jak fundacja okradła mnie.

    Jednocześnie jeździł na wezwania Salamona i wójta do moich owiec i kóz bez mojej wiedzy i zgody.

    Czyli jak rolnik prosi o usługę dla swoich zwierząt to odmawia, ale jak lokalna klika prosi to leci w podskokach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokumenty i wyrok będzie istotny a nie teorie spiskowe. Ponieważ jesteś sama to dowód na to, tobą gardzą ludzie. Nigdy nie będziesz dopuszczona do grona Konfederatów, bo kłamiesz i nie raz ci to wytykałem. Piotr Konfederacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstaw się z nazwiska, tchórzliwy padalcu. Pogadajmy otwarcie, śmieciu. Na pogardę to zasługujesz ty, krecie, który ryjesz pode mną, brudna świnio.

      Usuń
  7. Ogólnie to środowisko tutaj jest tak wrogie i zniechęcające, że szok.
    Trzeba na prawdę dużo samozaparcia by to znosić. Na szczęście nie mam z tymi typami do czynienia na codzień. Rzadko ich widuję i oby jak najrzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego odmówił sprzedaży? Brzmi jakby to było planowane od lat. Jak się tłumaczył? Pokaz film, jestem ciekawa jego tłumaczeń. Trzymaj się cieplutko. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!